کد خبر: ۲۱۸۸۷
زمان انتشار: ۱۶:۴۲     ۱۰ مهر ۱۳۹۰
بعد از انتقاد اخیر رسانه ای از استانداری گلستان بخاطر بی توجهی و کوتاهی در قبال یک جانباز شیمیایی، یک سایت نا آشنا در اقدامی مشکوک و برای دفاع از قصور و کوتاهی برخی مسئولین بیانیه ای عجیب را علیه پایگاه خبری " بی باک" و آن جانباز شیمیایی منتشر کرد که در آن جدای از بکار بگیری ادبیات دوران جاهلیت و ادعاهای کذایی، توهین های مکرری را به آن مجروح شیمیایی جنگ روا داشته است و ایشان را متهم به گدایی و کلاهبرداری و مسائل دیگر نمود و از همه عجیبتر ادعا شده که مردم گرگان بیش از پنج ماه را در جنگل زندگی می کنند(!!!) که متاسفانه خبرگزاری فارس نیز بدون هر گونه تحقیق و تفحصی با تاخیر یک روزه این بیانیه را از روی سایت مذکور منتشر نمود!

به گزارش سرویس ایثار و شهادت بی باک، در واکنش به این بیانیه توهین آمیز و هتاکانه یکی از اعضای دفتر دستیار ارشد رئیس جمهور ادعاهای مطرح شده در آن را تکذیب نمود.

یکی از اعضا و کارشناسان دفتر مهندس سيد مجتبی ثمره هاشمی دستیار ارشد رئیس جمهور در گفتگو با خبرنگار " بی باک" گفت: طبق تحقیقات ما مدارک این جانباز شیمیایی مستند و موثق است و اینکه عده ای متاسفانه به جای حمایت از وی، او را کلاهبردار و گدا می خوانند، کاملا غیراخلاقی و خلاف واقع است.

وی همچنین گفت: آنچه مسلم اینکه در حق این جانباز شیمیایی اجحاف شده است از همین رو جناب آقای مهندس ثمره هاشمی دستورات لازم را در این زمینه صادر کرده اند.

ایشان افزود: وقتی بنده گزارش وضعیت ایشان را در سایت خبری " بی باک" مشاهده کردم، سریعا موضوع را پیگیری کردم و با این جانباز شیمیایی تماس گرفتم و ایشان نیز اسناد و مدارکش را برای ما ارسال کرد و ما نیز بعد از تحقیقات لازم آنها را در اختیار جناب آقای ثمره هاشمی گذاشتیم و ایشان نیز دستورات لازم را صادر کرده است.

"بی باک" ضمن تقدیر و تشکر از تمامی مسئولینی که مخلصانه و بدور از هر گونه شانتاژ رسانه ای به فریاد مظلومان و مجروحان جنگ تحمیلی می رسند، در ادامه متن بیانیه توهین آمیز را منتشر نموده و سپس پاسخ خود را ارائه می دهد.

گفتنی است؛ خبرگزاری فارس پس از یک سایت ناآشنا مدعی شد که هفتاد تن از جانبازان شیمیائی 50 درصد به بالای گلستان با انتشار بیانیه ‎ای اعلام کردند: سایت بی‎باک نیوز با بی‎درایتی و دروغ آشکار و سیاه‎نمایی، از مقام بلند آسمانی جانبازان، در اقدامی وقیع، بر انتشار مطلبی تحت عنوان: گزارش جانبازی در جنگل نهارخوران و عدم توجه اهالی استان به این فرد خطائی نابخشودنی را مرتکب شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، در این بیانیه آمده است: سایت بی‎باک نیوز در یک سیاه‎نمایی آشکار، برگرفته از وبلاگ شیمیائی، تقدیر شده از شبکه خبری منحط BBC مطلبی را تحت عنوان: گزارش زندگی جانبازی در جنگل نهارخوران و عدم توجه اهالی استانی از یک گلستانی که مدعی است جانباز شیمیائی است، منتشر کرده که این فرد در یک ماه گذشته با مظلوم‎نمایی و انتشار تصاویر ساختگی از زندگی خود، در چادری در جنگل نهارخوران گرگان مبلغ 7 میلیون تومان با ارسال حدود 900 پیامک به وبلاگ کسائی‎زاده، به نقل از این وبلاگ، از سوی مردم عاشق به جامعه جانبازی، به وی کمک شده است.

در این بیانیه که شیوه نگارشی آن نزدیک به ادبیات عرب عصر جاهلیت می باشد آمده است: مقام رفیع جانبازی، به فرموده مولایمان امام خامنه‎ای؛ این وزنه‎های ایثار هرگز با هیچ رقمی قابل مقایسه نیست. اینک از سوی جمعی از جانبازان شیمیایی استان گلستان، جوابیه‎ایی به هوچی‎گری سایت کم‎مخاطب و دست چندمی بی‎باک نیوز و سیاه‎نمایی‎های وبلاگ شیمیائی که هرگز نماینده ما جانبازان شیمیائی نمی‎باشند، بدین شرح منتشر می‎شود.

این بیانیه ادعایی می‎افزاید: سایت بی‎باک نیوز با بی‎درایتی و دروغ آشکار و سیاه‎نمایی، از مقام بلند آسمانی جانبازان، در اقدامی وقیع، بر انتشار مطلبی تحت عنوان: گزارش جانبازی در جنگل نهارخوران و عدم توجه اهالی استان به این فرد خطائی نابخشودنی را مرتکب شده است.

در ادامه این بیانیه مورد ادعا خبرگزاری فارس آمده است: بهتر بود این سایت که تمامیت‎اش، را از وبلاگ شیمیائی برداشته، وبلاگی که تقدیر شده از سوی شبکه منافق و کینه‎توز بی بی سی است و علیه آرمان‎های جانبازی و رهبری است، پیش از انتشار مطلب سری به استان گلستان می‎زدید و از کمیت زندگی این فرد آگاه می‎شدید و خبرهای خلاف واقع منتشر نمی‎کردید تا دچار گناه نابخشودنی نشوید.

این بیانیه تاکید شد: معمول است که در شهرستان گرگان خیل زیادی از مردم به خاطر خوش آب و هوا بودن جنگل نهارخوران بیش از پنج ماه از سال را، با بر پا کردن چادر در این جنگل زندگی می‎کنند.

در این بیانیه گفته شد: اول اینکه تصویری که این فرد مدعی از بی‌خانمانی‎اش، برای شما ارسال کرده است، جایی است در شهر بازی، که اصلا کسی نمی‎تواند، آنجا شبانه‎روز اطراق کند، اصلا در این عکس شما زندگی می‎بینید، تازه مگر شما مدعی نیستید که مبلغ 7 میلیون تومان در کاسه گدائی این فرد از سوی مردم انداخته‎ائید و در وبلاگ‎تان منتشر کردید، اگر این شخص آبرومند بود باید می‎رفت، سرو سامانی به خانواده‎اش می‎داد، پس چرا هنوز مرتب شبانه‎روز برای شما و شبکه منحط BBC پیامک ارسال می‎کند که من را نجات بدهید.

این بیانیه می‎افزاید: با این روش جامعه را به سمت بی‎قانونی سوق داده و متاسفانه شما کلمه مقدس جانبازی را در بین جامعه و مردم با هوچیگری مخدوش می‎کنید.

در این بیانیه با اشاره به اینکه از جانبازی گدائی ارائه داده، به نوعی تصویری سیاه از زندگی جانبازان می‎سازید، تاکید شد: رزمندگانی که روزگاری تمام هستی خود را بر کف نهاده و زخمی شده‎اند اکنون تحت هیچ شرایطی حاضر نخواهند شد که حتی در بدترین شرایط سخت و مشقت بار زندگی، بروند در جنگل زندگی کنند و کاسه گدایی‎شان را بر بام سایت و بلاگ شما بیاویزند.

با سیاه کردن نام مقدس جانبازی، این روزها بعضی از رسانه‎ها و افراد، پا پیش‎تر گذاشته و با فنا کردن جایگاه بلند و آسمانی‎شان، دربدر در پی نشان دادن چهره خود هستند.

در بیانیه آمده است: کسانی که حتی افتخارشان این است که BBC فارسی وبلاگشان را معرفی کرده است و متاسفانه عین همان را از شبکه خبری 20؛30 خودمان هم نظاره‎گر بودیم.

این بیانیه در پایان می‎افزاید: ما جانبازان شیمیائی استان گلستان اعلام می‎کنیم که سایت بی‎باک نیوز مرتکب خطائی آشکار شده و همچنین وبلاگ جانبازان تقدیر شده از شبکه منحط و منافق BBC هرگز نماینده ما نیست و باید از روشی که در پیش گرفته‎اند عذرخواهی کرده و سراغ سوژه‎های خبرساز دیگری بروند.

پاسخ "بی باک" به بیانیه نویس هتاک


ما همچون سایر رسانه های اصولگرای واقعی، ضمن حمایت از خدمات و تلاشهای مخلصانه مسئولین، در مقابل کوتاهی و قصور عده ای اندک کوچکترین تسامحی را نخواهیم کرد بویژه آنجا که حق خانواده های شهدا و ایثارگران نادیده گرفته شود کسانیکه که امروزه تمام عزت و افتخارمان را مدیون فداکاری آنها تحت لوای ولایت هستیم اگرچه عده ای بخواهند از نام جانبازان سوء استفاده نماید و علیه مان جنجال براه اندازند لذا در پاسخ به این بیانیه توهین آمیز که با ادبیات دور از شان یک مسئول نوشته شده است، نکاتی را متذکر می شویم.

1- شواهد حاکی است که این بیانیه توسط برخی از مسئولین استان گلستان که در گزارش قبلی ما نسبت به قصور و کوتاهی آنها انتقاد شده بود تنظیم شده است نه جانبازان عزیز شیمیایی این استان، و جای بسی تاسف است که عده ای بجای پاسخگویی به افکار عمومی و اصلاح اشتباهات گذشته خود، شانتاژ و تخریب به شیوه رسانه های اپوزیسیون را برگزیده اند و موید این موضوع عدم ذکر هیچ شخص و ارگانی در پایان این بیانیه می باشد، تا صحت و سقم آن مورد بررسی قرار گیرد و احیانا بخاطر برخی توهین ها و تهمت های مطرح شده در آن مورد شکایت جانباز شیمیایی و پایگاه خبری بی باک قرار گیرند.

2-  به فرض که این بیانیه توسط برخی از جانبازان شیمیایی تنظیم شده باشد، هیچ توجیهی برای ما و سایر مردم نمی شود که از اجحاف در حق سایر جانبازان عزیز و پیگیری حقوق آنان صرف نظر کنیم چونکه همه جانبازان برای ما و مردم ایران عزیز و محترمند و اگر جمعی از جانبازان به هر دلیلی گرفتار مشکلاتی نیستند، این امر توجیه عدم پیگیری مطالبات سایرین نمی شود.

3- در بخشی از این بیانیه آمده است که " بهتر بود این سایت ( بی باک) پیش از انتشار مطلب سری به استان گلستان می‎زدید و از کمیت زندگی این فرد آگاه می‎شدید و خبرهای خلاف واقع منتشر نمی‎کردید تا دچار گناه نابخشودنی نشوید". اینکه یک سایت خبری با همه کمبودها و محدودیت های کادری و مالی باید قبل از انتشار هر گزارشی تحقیق کند، شکی نیست لذا خبرنگار ما چندین بار با استانداری گلستان تماس گرفتند و هیچ شخص پاسخگویی را پیدا نکردند و نهایتا از کانالهای دیگر صحت و سقم اسناد و مدارک و ادعاهای این جانباز شیمیایی را جویا شدند امّا آیا خبرگزاری فارس با نیروهای فروان و بودجه های میلیاردی سالیانه خود، کوچکترین زحمتی را به خود داده است تا حتی گزارش قبلی ما و اسناد این جانباز شیمیایی را مشاهده کند تا چه رسد به تحقیقات میدانی ؟! که با توجه به ذکر عنوانی اشتباه برای گزارش ما از جانب خبرنگار این خبرگزاری، به قطع پاسخ آنها منفی خواهد بود.

4- در این بیانیه کذایی، جدای از شیوه نگارشی و ادبیات نامانوس آن، اموری خلاف واقع و متناقض دیده می شود که حاکی از عجله و بی اطلاعی فرد تنظیم کننده و سفارشی بودن آن می باشد. بعنوان مثال در آن ذکر شده که " در شهرستان گرگان خیل زیادی از مردم به خاطر خوش آب و هوا بودن جنگل نهارخوران بیش از پنج ماه از سال را، با بر پا کردن چادر در این جنگل زندگی می‎کنند! " و در جای دیگر در مطلبی نقض گفته است " رزمندگانی که روزگاری تمام هستی خود را بر کف نهاده و زخمی شده‎اند اکنون تحت هیچ شرایطی حاضر نخواهند شد که حتی در بدترین شرایط سخت و مشقت بار زندگی، بروند در جنگل زندگی کنند" به هر حال ما نفهمیدیم که بالاخره مردم گرگان پنج ماه از سال را با رضایت کامل در جنگل (!) زندگی می کنند یا اینکه زندگی در جنگل به گونه ای خفت بار است که رزمندگان و جانبازان تحت هیچ شرایطی حاضر نخواهند شد در بدترین شرایط هم در جنگل زندگی کنند؟!

5- تنظیم کننده بیانیه آنقدر سفارشی و بدون اطلاع از گزارش "بی باک"، این بیانیه را نوشته که حتی عنوان گزارش " بی باک" را اشتباه نوشته است. در این بیانیه عنوان گزارش ما " گزارش جانبازی در جنگل نهارخوران و عدم توجه اهالی استان به این فرد" مطرح شده است در حالیکه این عنوان ساخته ذهن عصبی تنظیم کننده بیانیه است.

6- اینکه در پایان این بیانیه آمده که "سایت بی‎باک نیوز مرتکب خطائی آشکار شده و باید از روشی که در پیش گرفته‎ عذرخواهی کند" بر اساس کدام عقل و شرع و منطق سروده شده است؟! انتقاد از مدیرانی که برخلاف یک جانباز شیمیایی در ارائه اسناد متقن و موثق، فرصت و یا جرات پاسخگویی به خبرنگاران و ارائه توضیحات و اسناد ادعایی خود را ندارند، چه خطای نهان و آشکاری است که باید از آن عذرخواهی کرد؟! و "هیهات من الذله" که از جفا کنندگان و کوتاهی کنندگان در حق جانبازان مظلوم عذرخواهی نماییم.

7- در این بیانیه ادعا شده است که "وبلاگ جابنازان شیمیایی مورد تمجید بی بی سی بوده و افتخارشان این است که BBC فارسی وبلاگشان را معرفی کرده است" از آنجا که ما از ماهیت و نیّت گردانندگان این وبلاگ بی اطلاع هستیم و به هیچ وجه شناختی از آن نداریم، هیچ گونه قضاوتی را در این باره نمی نماییم و تنها می توانیم بگوییم که اگر نویسنده این وبلاگ برای خدا و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیگیری مطالبات جانبازان عزیز قدم برمی دارد، انشا الله ماجور باشد امّا اینکه ادعا شده سایت "بی باک" تحت تاثیر این وبلاگ و از روی این وبلاگ گزارش خود را منتشر نموده است، ادعایی نارواست بلکه شخص این جانباز شیمیایی اسناد و مدارک و اظهاراتش را شخصا به "بی باک" ارسال نموده و با توجه به موجود بودن شماره تماس ایشان در گزارشات قبلی این امر قابل استعلام می باشد و نکته دیگر اینکه متن گزارش "بی باک" با متن این وبلاگ کاملا متفاوت است و نهایتا اینکه اگر هم چنین اتفاقی افتاده باشد چه توجیهی برای قصور برخی مسئولین امر خواهد بود؟!

8- از همه مهمتر و نکته عجیب و دور از انتظار این بیانیه، به کار گیری شیوه و ادبیات عرب جاهلیت در تنظیم این بیانیه می باشد. شیوه نگارشی و ادبیات این بیانیه مهمترین دلیل ما بر این موضوع است که آن تنظیم شده از سوی برخی مسئولین جاه طلب و انتقاد ناپذیر می باشد. کدام جانباز شیمیایی حاضر می شود شیوه منسوخ عصر جاهلیت را که پیروانش بارها از سوی رهبران دینی اسلام سیلی خورده اند و مردم عادی نیز از آن نهی شده اند را در بیانیه خویش به نمایش بگذارد و این توهینی بزرگ به جایگاه و شخصیت جانبازان عزیز می باشد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: " اینک از سوی جمعی از جانبازان شیمیایی استان گلستان، جوابیه‎ایی به هوچی‎گری سایت کم‎مخاطب و دست چندمی بی‎باک نیوز و... " ؛ " مگر شما مدعی نیستید که مبلغ 7 میلیون تومان در کاسه گدائی این فرد از سوی مردم انداخته‎ائید"
اینکه برخی با تنظیم بیانیه ای تحقیر آمیز ادعا کنند که جانبازان عزیز شیمیایی استان گلستان ، فریاد تظلم خواهی همسنگر خویش را " گدائی" تلقی کنند و اینگونه او را تحقیر نمایند، از دیدگاه ما به هیچ وجه پذیرفته نیست و اینکه ما باور نماییم که جانبازان شیمیایی در بیانیه ای به شیوه عرب جاهلی فخر فروشی کنند ، برای ما فرضی غیرقابل باور است امّا برای روشن شده ذهن تنظیم کننده بیانیه و بالا رفتن اطلاعات عمومی وی لازم است به سبک او چند نکته را متذکر شویم.

اینکه ادعا شده است سایت "بی باک" کم مخاطب و دست چندمی است، از سوز جگر برخی مورد نقد قرار گرفتگان کاملا مشهود است و  امّا اینکه کدام رسانه درجه یک است و کدام دسته چندمی و سایر القاب و عناوینی که در طول تاریخ برای عده ای  کوته فکر مایه  فخر و مباهات بوده است، باید به مولفات و ضوابط رسانه ای رجوع کرد نه صرفا ادعا که به نظر می آید عزیزان تنظیم کنننده این بیانیه از آن به کلی بی اطلاع هستند.

تنظیم کنندگان این بیانیه که برای ما کاملا شناخته شده هستند و برخی مقامات نیز در تماس با ما قول توبیخ و حتی عزل برخی از آنها را داده اند، در اقدامی کودکانه و خلاف شان و جایگاه یک مسئول سعی نموده اند برای عقده گشایی و فرار از سئوالات افکار عمومی، سایت خبری "بی باک" را کم مخاطب و دسته چندمی معرفی نمایند و این جای بسی تعجب و تاسف دارد.

 تاسف از اینکه انقلاب اسلامی ایران ظهور پیدا کرد تا فرهنگ فخر فروشی و تحقیر دیگران که بازمانده از دوران جاهلیت عرب بود را برچیند امّا متاسفانه امروزه عده ای برای حفظ جایگاه و مقام و منصب خویش این شیوه را زنده می کنند.

تعجب از اینکه تنظیم کننده این بیانیه کوچکترین اطلاعی از فضای سایبری و سیستم های آمار سنجی معتبر جهانی ندارد لذا برای توهم زدایی از این فرد به برخی مسائل مورد علاقه آنها اشاره می کنیم که اگر عده ای زیاده خواه و کوته فکر چنین شرایطی را پیش نیاورده بودند، به هیچ وجه به آن نمی پرداختیم.

الف- مدعی کم مخاطبی سایت " بی باک" میزان مخاطبان این سایت خبری را با کدام سایت مقایسه نموده اند که نتیجه گرفته است، سایت آنها پرمخاطب و درجه یک و سایت " بی باک" کم مخاطب و دسته چندمی می باشد؟! آیا میزان مخاطبان سایت " بی باک" را با سایت خود یا همان اولین سایت منتشر کننده این بیانیه سنجیده اید که طبق آمار الکسا، رتبه داخلی اش نزدیک به 20 هزار می باشد یعنی چیزی معادل 50 نفر بازدید کننده در روز(!!!) و یا با سایت استانداری گلستان سنجیده اید که باز طبق آمار الکسا رتبه داخلی آن نزدیک به 5 هزار می باشد و طبق آمار دهنده خود سایت، کل مخاطبان یک ماه آن به اندازه یک روز سایت بی باک نمی شود؟!

ب- زمانی می توان بصورت عادلانه توان رسانه ای یک مجموعه و میزان تاثیر گذاری و مخاطبان واقعی آنرا سنجید و به دنبال آن یک مجموعه رسانه ای را توانمند و یا ناتوان تلقی کرد که رقبا همگی در شرایط مساوی و به دنبال یک جریان سازی و هدف مشترک باشند.

 لذا بدیهی است سایتی هایی که اهدافی دنیایی را دنبال می کنند همچون پایگاه خبری منسوب به آقازاده فراری  که روزانه دهها مطلب خلاف واقع علیه نظام و انقلاب منتشر می کند تا لینک اخبارش در سایتهای بالاترین و سایر رسانه های اپوزیسون درج شود و عمده بازدید خود را مدیون رسانه های ضدانقلاب است، با رسانه های وزینی چون بولتن، 598، صراط، رجا، جهان، بی باک، مشرق ، عماریون، جام نیوز، خبرنامه دانشجویان، البرز، تابناک، آتی و... قابل رقابت نمی باشد چون آن رسانه بازدیدش را مدیون سایتهای لینک دهی است نه رسالت رسانه ای اش در جهت آرمانهای انقلاب و مردم ایران.

و همچنین رسانه هایی که از بودجه های میلیاردی و چند صد نفر نیرو و کادر و امکانات بالا برخوردارند به هیچ وجه نباید با رسانه ای رقابت کنند که بدون هیچ بودجه تصویبی و با چند نیروی جهادی در حال فعالیت می باشد

خدمت مسئول هتاک و تنظیم کننده این بیانیه باید عرض کنیم که با همه این مسائل و عدم یکسان بودن حمایت ها و شرایط،  سایت خبری " بی باک در مدت زمان اندک فعالیت خود و با حداقل امکانات و چند نیرو اندک توانسته از بین بیش از 1000 خبرگزاری و رسانه سایبری خود را در بین 30 رسانه پر مخاطب و تاثیر گذار کشور جای دهد به گونه ای حتی برخی خبرگزاریهای مطرح جهان و اپوزیسیون نیز علیه رسالت آن موضع بگیرند.

ج-  وظیفه یک پایگاه خبری جریان سازی و تاثیر گذازی بر مخاطبان خود می باشد نه فخر فروشی به تعداد مخاطبان خود و بدیهی است که اگر یک رسانه در رسالت خویش موفق نباشد بازنده میدان جنگ نرم می باشد.


9- اینکه مورد انتقاد قرار گرفتگان سعی کرنند از جانبازان عزیز مایه بگذارند و بدون اشاره به نام احدی از جانبازان شیمیایی عزیز خود به جای آنها بیانیه تنظیم کنند امری غیراخلاقی بوده و نشان از دست پا زدن عده ای برای حفظ مقام و جایگاه خود به هر قیمتی دارد لذا جا داشت تا در این بیانیه نام جانبازان شیمایی که این بیانیه از جانب آنها تنظیم شده ، ذکر می گردید تا همه مردم و سایر جانبازان شیمیایی بدانند که کدام یک از جانبازان ادعایی در این بیانیه حاضر شده اند به جای دست گیری از همسنگران دیروز و همدرد امروز خود بر علیه او بیانیه صادر کنند و با آبروی وی بازی کنند لذا عزیزان سعی کنند تا حداقل شماره آنها را در اختیار اهالی رسانه قرار دهند.

10- جانباز شیمیایی ذکر شده در گزارش "بی باک" تمام اسناد و مدارک خود را برای اثبات اجحاف صورت گرفته در حقش ارسال نموده که در گزارش قبلی ما برخی از آنها ضمیمه شد امّا کسانیکه او را به کلاهبرداری و گدایی و... متهم می کنند نه تنها سندی برای ادعای خود ذکر نکرده اند بلکه حتی از پاسخ دادن به خبرنگاران فرار می نمایند! لذا چگونه توقع دارند یک رسانه مستقل به صرف منصب و مقام عده ای ادعای آنها را بر یک جانباز به ظاهر رنج دیده ترجیح دهد.

11- به نظر می آید عده ای برای حفظ موقعیت و جایگاه خود این بیانیه را تنظیم نموده اند و شواهد امر گویای این مطلب است امّا جا دارد به این افراد بگوییم که به لطف خداوند متعال و اطلاع رسانی دلسوزانه و خیرخواهانه " بی باک" دفتر مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای و دفتر ریاست محترم جمهوری و دستیار ارشد محترم ایشان و جمعی از دانشجویان و طلاب کشور به این جانباز عزیز قول پیگیری مسائلش را داده اند و انشاء الله قصور و کوتاهی صورت گرفته توسط برخی مسئولین استان گلستان از جانب سایر مسئولین و مردم ولایی و دلسوز جبران خواهد شد.

12- استاندار محترم گلستان که خود از جانبازان و ایثارگران است، چگونه اجازه می دهد عده ای به نام او اینگونه جفایی را در حق یک جانباز عزیز بنمایند و بعد به جای جبران قصور و کوتاهی خویش در حرکتی خلاف شرع او را به کلاهبرداری، گدایی و شریک ضدانقلاب و... معرفی نمایند لذا جا دارد تا استاندار محترم این استان به این نوع مسائل توجه بیشتری نماید و عده ای کوته فکر و دنیا طلب را که حاضر می شوند برای حفظ جایگاه خود و فرار از انتقادات و برخی نقایص موجود، با آبروی استانداری گلستان و مقام جانبازان همیشه سرافراز، بازی می نمایند را از دور خود طرد نمایند.

13- امّا در واکنش به انتشار این خبر در خبرگزاری فارس، بی انصافی و دور از واقع است که مسئولین آن را متهم به دنیازدگی و غفلت نماییم. خبرگزاری فارس طی سالهای گذشته همواره خط مقدم مبارزه با فتنه و نفاق بوده است و همچون دژی محکم در عرصه جنگ نرم در مقابل دشمنان نظام و انقلاب مقاومت نموده است و هیچگاه منافع خانواده های شهدا و ایثارگران را با وعده های مادی برخی منحرفین و مسئولین زیاده خواه معاوضه ننموده است. از همین رو انتشار این بیانیه مشکوک را به حساب اشتباه یک خبرنگار می گذاریم نه کلیت آن مجموعه و عجیب است که با وجود تایید اسناد و مدارک این جانباز شیمیایی توسط ارگانهای سپاه و کمیسیون عالی و پیگیری مطالبات این جانباز توسط برخی از مسئولین محترم سپاه، یک خبرنگار این خبرگزاری به نوع دیگر اطلاع رسانی کند.

14- نکته دیگر اینکه اگر این جابناز شیمیایی طبق ادعای این آقایان کلاهبردار و گدا و ... می باشد چرا مسئولین مربطه اسناد و مدارک وی را رد نمی کنند و چگونه است که دفتر حضرت امام خامنه ای و ریاست محترم جمهوری و مسئولین عالیرتبه سپاه نه تنها چنین اعتقادی ندارند بلکه بعد از انشار این گزارش و حتی قبل از آن، جانباز مذکور را مورد محبت و لطف قرار داده و قول پیگیری هرچه سریعتر امور وی را داده اند.

15- گردانندگان سایت خبری "بی باک" تعدا اندکی از طلاب و دانشجویان بسیجی هستند که تمام عزت و سربلندی کشور را مدیون فداکاری شهدا و ایثارگران و خانواده های آنان درسایه نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحت لوای ولایت مطلقه فقیه می دانند و اگر با مشاهده اسناد موثق و متقن که تا کنون مورد تکذیب هیچ نهاد و ارگانی قرار نگرفته است بلکه صحت آن مکررا تائید گردیده است، به فریاد تظلم خواهی یک جانباز شیمیایی لبیک می گویند و ظلم روا شده در حق وی را مورد انتقاد قرار می دهد، از همان ماهیت انقلابی و منش ولایی سیاست گذاران این رسانه نشات می گیرد و به قطع اگر این پایگاه خبری در مواردی اشتباه کند بی درنگ عذرخواهی خواهد کرد و در این زمینه نیز بی باک خواهد بود. امّا اینکه عده ای بخواهند بجای پاسخگویی به افکار عمومی و بدون ارائه هیچ سند و مدرکی یک جانباز شیمیایی و یا رسانه پیگیر این موضوع را تحقیر کنند تا بی خیال کوتاهی برخی مسئولین شویم، به هیچ وجه با رسالت و اصول انقلابی ما و فرمانهای مکرر حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای سازگار نخواهد بود.


گفتگوی صریح " بی باک" با جانباز شیمیایی پس از انتشار این بیانیه

آقای رفیعی نژاد شما چطور ادعا می کنید که یک استاندار که خودشان از جانبازن جنگند، نسبت به شما بی تفاوت هستند؟

اوّلا ملاک حال فعلی افراد است من هم خودم جانبازم، هم برادرم جانباز است، هم همسرم خواهر شهید است و هم دایی ام به مقام والای شهادت رسیده است. مهم این است که امروزه در چه مسیری حرکت کنم. ثانیا بنده اینچنین ادعایی نکردم من هم استاندار عزیز را دوست دارم و او را آدم زحمت کشی می دانم امّا عده ای اجازه نمی دهند سخنان امثال من به گوش ایشان برسد و آدرس غلط به ایشان می دهند


برخی با تماس گرفته اند و ادعا می کنند که اسناد حضرتعالی کاملا جعلی است درسته؟!

کی این رو گفته؟ اگر اسناد من جعلی است چرا سپاه و کمیسیون عالی آنرا تائید کرده است ؟!  من که شماره و تمام مشخصاتم در گزارش شما موجود است چرا آنها می ترسند خودشان را نشان بدهند حتی جواب خبرنگاران را نمی دهند خود شما که شاهد بودید. نه آقا! اینها برای راحتی خودشان شایعه درست می کنند.

شما چرا دنبال کار نمی روید درسته جانبازید امّا ظاهرا آنقدر سالم هستید که بتوانید فعالیتی داشته باشید.

کجاست کار؟ بگید من برم. من چند بار به فرمانداری و استانداری و جاهای مختلف رفتم که آقا لااقل یه کار به من بدید یکی از آقایان گفت : برو سر خیابان دست فروشی کن!

شما 7 میلیون کمک گرفتید؟

بله شش و نیم میلیون به من کمک شد که آن را هم مسئولین کمک نکردند بلکه چند تا جانباز مثل خودم از زندگیشون زدند تا من را از مخمصه نجات دهند که خودشان شاهد بودند بدهی های قبلی و اجاره های عقب مانده منزل مسکونی قبلی ام را دادم. در ضمن یکی از آن جانبازها الان حالش خیلی بعد است برایش دعا کنید

شما برای رسیدن به خواسته مشروعتان با رسانه ضدانقلاب و معاندی چون بی بی سی در ارتباطید و  پیامک ارسال می کنید؟! آخه در این بیانیه اینطور بحثی مطرح شده است.

همه این موارد کذب است. بعد از انتشار گزارش شما، بی بی سی از این موضوع مطلع شد و دو بار خبرنگارشان بصورت تلفنی و از خارج از کشور با من تماس گرفتند و از من خواستند که با آنها مصاحبه کنم امّا بنده هر دو بار با قاطعیت گفتم من با شما حرفی ندارم و تلفن را قطع کردم و این ادعاهایی که در این بیانیه آمده کاملا کذب است.

حرف آخر شما با صادر کننده این بیانیه

همه آنها را بخدا واگذار می کنم. اگر جانبازند به خدا واگذارشان می کنم اگر جانباز هم نیستند و این آقایان به دروغ از جانب آنها بیانیه صادر می کنند باز هم تنظیم کننده این بیانیه را به خدا واگذار می کنم. ما به عشق ولایت و برای دفاع از ناموس و دینمان رفتیم امّا عده ای هرگز به توصیه حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری عمل نکردند و سرگرم دنیای خودشان شدند. از شما هم خیلی متشکرم که بخاطر من مورد تهاجم قرار گرفتید و از همه مسئولین، مردم و دانشجویانی که با من ابراز همدردی کردند صمیمانه تشکر می کنم بویژه دفتر مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهوری، دستیار ارشد رئیس جمهور، سپاه پاسداران، داشنجویان دانشگاه امام صادق(ع) و...
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها