کد خبر: ۲۱۸۹۹۳
زمان انتشار: ۰۰:۲۹     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سوادکوه با اشاره به ابعاد مختلف عفاف و حجاب، خواستار ممنوعیت حضور افراد بدحجاب در ادارات شد.
به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام غلامحسین ذاکری‌خطیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به اینکه حجاب نمود بیرونی و عفاف ایمان درونی فرد است، خواستار ممنوعیت حضور افراد بدحجاب در ادارات شد.

وی با یادآوری اینکه حجاب عمری به قدمت بشریت و تاریخ دارد و حضرت آدم و حوا پس از خروج از بهشت دنیوی با پشم گوسفند خود را پوشانده‌اند، در حالی که با یکدیگر محرم بوده‌اند، ادامه داد: در داستان ملکه سبا که به دیدار سلیمان نبی آمده بود نبر بالا کشیدن لباس از روی پایش برای عبور از آبگینه داریم که بیانگر حجاب تا پای وی حکایت دارد.

نویسنده کتاب بایسته‌های حجاب و عفاف با بیان اینکه در انجیل و تورات و در ایران باستان بر حجاب تأکید شده است، عنوان کرد: تا 150 سال قبل حجاب ویژه بانوان بزرگ بود و در اختیار افراد پست قرار نمی‌گرفت.

ذاکری‌خطیر با بیان اینکه سرمایه‌داران غربی اقدام به رواج بی‌حجابی کردند تا شاهد حضور زنان در کارخانجات باشند تا پول بیشتری را کسب کنند، متذکر شد: هوسرانی، نداشتن آگاهی، کسب موقعیت، ضعف ایمان، دگر آذاری، غرب‌زدگی، زیبایی‌طلبی، تبلیغات ماهواره‌ای و سایت‌ها و ضد انقلاب، خودباختگی و لقمه‌های حرام بخشی از ریشه‌های بی‌حجابی و بدحجابی در جامعه است.

وی به تبعات اجتماعی بدحجابی اشاره کرد و با بیان اینکه مردان با مشاهده بی‌حجابی و بدحجابی دچار عقده جنسی می‌شوند، تصریح کرد: با رواج بدحجابی شاهد سقوط شخصیت زن به ابزار دست و یکبار مصرف و برای لذت هستیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه با یادآوری این نکته که 10 آیه قرآنی درباره حجاب وجود دارد، ابراز داشت: بدحجابی تکذیب آموزه‌های قرآنی و دینی است و گناهان کبیره بدحجاب در دو گروه شخصی و اجتماعی تاثیرگذار است.

وی بیان داشت: قانون عفاف و حجاب به صورت کامل توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شده است و همه فعالان جامعه باید برای اجرایی شدن آن تلاش کنند.

نویسنده کتاب بایسته‌های حجاب و عفاف، خواستار ممنوعیت حضور افراد بد حجاب در صدا و سیما و ادارات و نهادها شد و خاطرنشان کرد: بدحجاب‌ها هم خلاف دین و قانون و شهدا و ارزش‌های نظام عمل می‌کنند و هم از نظام اسلامی حقوق می‌گیرند و ادارات و نهادها باید در اجرای وظایف خود در قانون عفاف و حجاب عمل کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها