کد خبر: ۲۱۹۱۶
زمان انتشار: ۰۸:۳۵     ۱۱ مهر ۱۳۹۰
وقتي شنيدم يكي از به اصطلاح مستندسازان همكار تلويزيون بي بي سي فارسي به نام مهرداد اسكويي، به عنوان داور جشنواره فيلم كوتاه ديني انتخاب شده، ابتدا فكر كردم شايد اين يكي از همان جشنواره هايي است كه به عنوان معناگرا در يكي از كشورهاي اروپايي برگزار مي شود. اما هنگامي كه دريافتم اين جشنواره فيلم ديني همان جشنواره رويش است كه در ايران برگزار مي شود، برق از سرم پريد!

به گزارش 598 حسن معصومي در کیهان ضمن انتشار این خبر در یادداشتی نوشت:وقتي شنيدم يكي از به اصطلاح مستندسازان همكار تلويزيون بي بي سي فارسي به نام مهرداد اسكويي، به عنوان داور جشنواره فيلم كوتاه ديني انتخاب شده، ابتدا فكر كردم شايد اين يكي از همان جشنواره هايي است كه به عنوان معناگرا در يكي از كشورهاي اروپايي برگزار مي شود. اما هنگامي كه دريافتم اين جشنواره فيلم ديني همان جشنواره رويش است كه در ايران برگزار مي شود، برق از سرم پريد!

به خودم گفتم چگونه در شرايطي كه چند به اصطلاح مستندساز به درستي و به اتهام همكاري با شبكه بي بي سي فارسي بازداشت شده اند و مسئولين مختلف هنري و سينمايي مرتباً مصاحبه مي كنند كه هرگونه ارائه يا فروش فيلم به شبكه بهايي «بي بي سي»، فلان مجازات و بهمان كيفر را دارد، اين يكي همكار بي بي سي نه تنها مجازات و كيفر نمي بيند كه تازه تشويق شده و به عنوان داور جشنواره فيلم، آن هم از نوع ديني اش برگزيده مي شود! جل الخالق!! اين ديگر از يك بام و دو هوا خيلي فراتر است!!!

گفتم شايد هم اين مهرداد اسكويي آن مهرداد اسكويي نباشد كه به دستور صادق صبا (مدير بخش فارسي بي بي سي) و با موافقت رؤساي اين شبكه صهيونيستي (مراجعه كنيد به مصاحبه صادق صبا درباره ساخت مجموعه مستند «ايران من» يا «طعم ايراني»)، همين دو سه سال پيش يك مستند تحقيرگرايانه درباره ايران ساخت و براي اين كار، برخي مديران وقت وزارت ارشاد را متقاعد ساخت تا خود صادق صبا (از جاسوسان برجسته سرويس اطلاعاتي رژيم صهيونيستي و MI۶) را به ايران آورده و در سراسر ايران بچرخاند!!

گفتم حتماً اين آن اسكويي نيست كه يار غار «مازيار بهاري» (همان به اصطلاح خبرنگار نيوزويك و جاسوس سفارت انگليس كه در جريان فتنه سال ۸۸ دستگير شد) بود و با همكاري او براي بي بي سي مستند مي ساخت.

گفتم قطعاً مسئولين هنري و فرهنگي ما هشيارتر از اين هستند كه به آن اسكويي اجازه داوري جشنواره ديني بدهند كه بارها و بارها به سفارش شبكه بي بي سي فيلم ساخته و خصوصاً فيلم هايش (مانند «دماغ به سبك ايراني» و «روزهاي بي تقويم») در ايام فتنه ۸۸ از برنامه آپارات شبكه بي بي سي (كه خود در رأس سازمان هدايت گر فتنه گران قرار داشت) پخش شده و بابت فروش آنها از بي بي سي پول دريافت كرده و خدا مي داند كه در زير اين تهيه و فروش فيلم ها چه برنامه هاي ديگري قرار داشته است!!

اما به هر حال در اين روزهايي كه آب ها زياد سربالا مي روند و قورباغه ها مرتباً ابوعطا مي خوانند، هيچ چيز بعيد نيست!! وقتي تبليغ تلويزيوني از اعتماد به بانكي سخن مي گويد كه در جريان بزرگترين اختلاس تاريخ ايران، نقش اول را داشته و مدير عامل سابقش نيز به آن سوي آب ها فرار كرده، وقتي كه همكاران ديگر به اصطلاح مستندساز بي بي سي فارسي، پروژه ساخت سريال از رسانه ملي دريافت مي كنند، وقتي كه...
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها