کد خبر: ۲۱۹۴۴۳
زمان انتشار: ۱۴:۰۳     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
سرمربي بايرن‌ مونيخ با ناراحتي از درگذشت تيتو ويلانووا مي‌گويد بازي با رئال مادريد به طور کل با بازي با وردربرمن متفاوت خواهد بود.

 

بايرن‌ مونيخ شب گذشته (شنبه) در هفته‌ سي و دوم بوندسليگا با نتيجه‌ پر گل پنج بر دو وردربرمن را شکست داد تا قبل از بازي حساس با رئال مادريد روحيه تيم افزايش يابد.

پپ گوآرديولا، سرمربي اسپانيايي بايرن‌ مونيخ که شب گذشته به خاطر درگذشت ويلانووا با بازوبند مشکي روي نيمکت ذخيره‌هاي اين تيم نشست در نشست خبري خود درباره ويلانووا گفت: من و او سال‌ها در کنار هم بوديم. در کنار هم پيروزي و شکست را تجربه کرديم. اکنون که او در کنارم نيست بسيار ناراحتم. او براي من بيش از يک دوست بود. تراژدي درگذشت ويلانووا تا ابد در ذهن من باقي مي‌ماند. در بازي برابر وردربرمن نشستن بر روي نيمکت برايم خيلي سخت بود. من او را از جواني مي‌شناختم. وقتي بچه بوديم دوست داشتيم تمام دنيا را شکست دهيم و در اين راه موفق هم بوديم و البته خاطرات زيادي هم از ويلانووا دارم .

سرمربي بايرن‌ مونيخ در ادامه گفت: خيلي ساده پيروز شديم. اين پيروزي قبل از بازي حساس با رئال مادريد براي ما مهم بود. البته اين را بايد در نظر داشت که بازي با رئال مادريد به طور کامل با بازي با وردربرمن فرق خواهد کرد. به تيمم اعتماد دارم. اميدوارم که بتوانيم سه‌شنبه رئال را شکست دهيم. مطمئنم که با حمايت هواداران و اتحاد بازيکنان مي‌توانيم به اين مهم دست يابيم.

بايرن‌ مونيخ که قهرماني خودش را در بوندسليگا قطعي کرده، بايد در ديدار فينال جام حذفي برابر بوروسيادورتموند به ميدان برود.



 


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها