کد خبر: ۲۱۹۶۷۱
زمان انتشار: ۱۲:۱۶     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علی پروین تاریخ باشگاه پرسپولیس است و فکر نمی‌کردم او را از هیئت مدیره پرسپولیس کنار بگذارند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، محمد پنجعلی در خصوص انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: از این افراد تنها محمد زادمهر و حمید استیلی را می‌شناسم و بقیه را نمی‌شناسم. امیدوارم با انتخاب اعضای جدید، پرسپولیس از این شرایط فعلی خارج شود.

 

وی افزود: آقایان با علم کمک به پرسپولیس انتخاب شده‌اند و امیدوارم مشکلات بازیکنان حل و تیم برای آسیا بسته شود.

 

پنجعلی با اشاره به کنار گذاشتن علی پروین تصریح کرد: فکر نمی‌کردم پروین را از هیئت مدیره پرسپولیس کنار بگذارند. البته شنیده بودم پروین هم گفته بود نمی‌خواهد مدیرعامل پرسپولیس بماند. پروین تاریخ باشگاه پرسپولیس است و پرسپولیس با اسطوره‌ها و بزرگ‌های خود هویت می‌گیرد. از تفکرات وزارت ورزش و جوانان خبر ندارم اما ای کاش پروین در پرسپولیس حضور داشت و پرسپولیس مانند خیلی از تیم‌های دنیا در دست پیشکسوتان بود.

 

وی در خصوص اظهارات سید جلال حسینی مبنی بر اینکه گفته بود که از صحبت‌های پنجعلی تعجب می‌کنم که کفاشیان را مدیربرنامه‌های او معرفی کرده است، گفت: از من سوال شد که آیا کفاشیان مدیر برنامه‌های حسینی است که من پاسخ دادم که بعید می‌دانم.

 

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس افزود: حسینی خودش می‌داند که من اهل این داستان‌ها نیستم و مصاحبه‌ام این گونه نبوده که از طرفم من منتشر شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها