کد خبر: ۲۱۹۸۲۶
زمان انتشار: ۱۵:۰۴     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
باراك اوباما، رئيس جمهور آمريكا كه براي تنظيم قرارداد ضد چيني در فيليپين به سر مي برد پس از شنيدن اين خبر به خانوداه هاي قربانيان اين طوفان تسليت گفته و تاكيد كرده است كه خرابي ها را ترميم خواهيم كرد.
جوان آنلاين به نقل از خبرگزاري فرانسه، طوفان در مناطق مركزي و جنوبي آمريكا تا كنون جان 17 نفر را گرفته است. 16 تن از قرباني ها از ايالت آركانزاس هستند. نفر هفدهم نيز از اهالي شهر كويپو در شمال شرق اوكلاهما است. در حال حاضر نيز طوفان تورنادو مردم مناطق نبراسكا، كانزاس، آيوا و ميسوري را تهديد مي كند.

مقامات آمريكايي با تاييد اين خبر اعلام كرده اند طوفان مهيب بسياري از ساختمان ها را ويران كرده است. باراك اوباما، رئيس جمهور آمريكا كه براي تنظيم قرارداد ضد چيني در فيليپين به سر مي برد پس از شنيدن اين خبر به خانوداه هاي قربانيان اين طوفان تسليت گفت و تاكيد كرد كه خرابي ها را ترميم خواهيم كرد.

بر اساس گزارش مقامات آمريكايي طوفان آركانزاس كه شروع به ويراني شهرها و روستاهاي مناطق مركزي و جنوبي كرده،‌ در ادامه زندگي و جان بسياري از مردم را تهديد مي كند و انتظار مي رود كه به تعداد كشته شده ها افزوده شود. 


طوفان جان 17 نفر را در آمريكا گرفت

طوفان جان 17 نفر را در آمريكا گرفت

طوفان جان 17 نفر را در آمريكا گرفت

طوفان جان 17 نفر را در آمريكا گرفت

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها