کد خبر: ۲۲۱۴۲۱
زمان انتشار: ۰۹:۱۴     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، به کسب سرنخ های جدید از ربایش شمشیرباز ایرانی در استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: پیگیری ها برای تعیین وضعیت ربوده شدگان ادامه دارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خانه ملت، ˈمحمدرضا محسنی ثانیˈ در مورد ربوده شدن قهرمان شمشیربازی کشور در استان سیستان و بلوچستان، گفت: در چند روز اخیر پیگیری های گسترده ای برای تعیین وضعیت ˈحامد صداقتیˈ و ˈمهدی حسینیˈ انجام شد و این حادثه امروز در نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز بررسی می شود.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: سرنخ ها و اطلاعات خوبی از حادثه ربایش قهرمان شمشیربازی کشورمان به دست آمده، از این رو منتظرجمع بندی این اطلاعات و رسیدن به نتیجه مشخصی در این رابطه هستیم. محسنی ثانی مسئول پیگیری حادثه ربوده شدن قهرمان شمشیربازی در استان سیستان و بلوچستان است.

خودرو شمشیرباز کشورمان شامگاه چهارشنبه ۱۱اردیبهشت در محور ایرانشهر-خاش مورد حمله قرار گرفت و بر اثر این اقدام ˈمحمدعلی غفاریˈ جوان ۲۹ ساله تهرانی به دلیل اصابت گلوله به ناحیه سر و پا در این حادثه جان خود را از دست داد و دو سرنشین دیگر یعنی صداقتی قهرمان شمشیربازی ایران در اسلحه اپه و همچنین حسینی یک وکیل شاغل در استان تهران توسط مهاجمان به گروگان گرفته شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها