کد خبر: ۲۲۱۴۸۶
زمان انتشار: ۱۲:۰۲     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
سرمربي اينتر با انتقاد از مهاجمان خود مي‌گويد خيلي از بازيکنان اينتر با جو سنگين داربي ميلان آشنا نبودند.

 

اينتر شب گذشته (يک‌شنبه) در داربي شهر ميلان با يک گل شکست خورد تا اميد‌هاي اين تيم براي حضور در ليگ قهرمانان اروپا از دست برود.

به گزارش ايسنا، والتر ماتزاري پس از شکست تيمش برابر ميلان در نشست خبري خود گفت: امشب اصلا خوب بازي نکرديم. در نيمه نخست بازي را خوب شروع کرديم اما هر چه از زمان مسابقه گذشت، نتوانستيم بازي هميشگي خود را به نمايش بگذاريم. در نيمه دوم ميلان بهتر از ما بازي بازي کرد و شايسته پيروزي بود.

سرمربي اينتر در ادامه گفت: اين فصل تيم ما فراز و نشيب زيادي داشت. در يک‌ سري از بازي‌هايمان خيلي خوب بوديم و در يک‌سري ديگر از بازي‌هايمان عملکرد بسيار ضعيفي به نمايش گذاشتيم. در اين ديدار نيز شرايط خيلي ساده بود. ميلان بهتر از ما بود و به پيروزي رسيد. خيلي از بازيکنانم با جو سنگين اين ديدار آشنا نبودند و نتوانستند بازي هميشگي خودشان را به نمايش بگذارند. برابر ميلان براي پيروزي گام به ميدان گذاشتيم اما نمايش ضعيفي ارائه داديم و نتوانستيم به هدف خود برسيم.

ماتزاري در ادامه گفت: همه از اين باخت ناراحت هستيم. از همين الان مي‌دانم بايد در تمرين فردا به بازيکنانم چه بگويم. بايد اين ديدار را خيلي زود فراموش کنيم و به فکر بازي با لاتزيو باشيم. تيمم توانايي بهتر بازي کردن را دارد و اکنون تنها به پيروزي در بازي هاي باقي‌ مانده فکر مي کنم.

سرمربي اينتر در پايان گفت: مهاجمان ما برابر ميلان روز موفقي نداشتند. بايد در خط حمله تقويت شويم و با تمرکز بيشتري بازي کنيم. ديگر ضعف تيم در ضربات شروع مجدد است که باعث شده است در اين فصل گل هاي زيادي دريافت کنيم.

اينتر که اکنون در رده پنجم جدول رده بندي ليگ ايتاليا قرار دارد هفته آينده در خانه از تيم لاتزيو پذيرايي خواهد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها