کد خبر: ۲۲۱۶۳۹
زمان انتشار: ۱۹:۳۱     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
حامی مالی که قرار بود هزینه سفر هنرمندان به جام جهانی برزیل را بپردازد به دلیل بازتاب منفی خبر از انجام این کار منصرف شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از دانا، برخی از اهالی فوتبال در جام جهانی 2006 آلمان با دریافت کمک های دولتی توانستند تورهای گردشگری به آلمان ببرند و سود کلانی هم بکنند و در آخر سر هم پای دادگاه و مراجع قضایی به میان آمد. این نفرات در جام جهانی برزیل 2014 نیز تلاش کردند به نوعی بودجه ای برای اعزام سفر هنرمندان به جام جهانی تهیه کنند و حتی گفته شد که یک حامی مالی حاضر شد هزینه سفر میلیاردی به جام جهانی را پرداخت کند. انتشار این خبر بازتاب بسیار منفی در بین اهالی ورزش داشت و حتی محمد دادکان هم گفت بهتر است هزینه اعزام هنرمندان به جام جهانی صرف ازدواج دختران و پسران دم بخت شود.
 
شنیدیم که حامی مالی که قرار بود هزینه سفر هنرمندان به برزیل را پرداخت کند به دلیل بازتاب منفی خبر در نهایت عطای این کار را به لقایش بخشید و اعلام کرده دیگر حاضر به هزینه در این مسئله نیست. به این ترتیب سفر هنزمندان به جام جهانی برزیل لغو شد مگر اینکه این هنرمندان بخواهند با هزینه شخصی عازم برزیل شوند که بعید به نظر می رسد چنین کاری بکنند. بسیاری از هنرمندان به هوای سفر مجانی به برزیل حامی تیم های ملی شده بودند!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها