کد خبر: ۲۲۱۷۹۸
زمان انتشار: ۱۲:۱۵     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
در پی کسب نتایج ضعیف توسط مارتینو، مقامات باشگاه بارسلونا تصمیم به تغییر در کادر فنی گرفته و با لوئیس انریکه در سمت سرمربی بارسلونا قرارداد بستند.
لوئیس انریکه مهاجم اسبق تیم ملی اسپانیا و بارسلونا با حمایت آندونی زوبی‌زارتا، به صورت رسمی در سمت سرمربی بارسلونا قرارداد منعقد کرد و مقرر شد وی در چند بازی باقیمانده از این فصل در خدمت بارسلونا باشد و پس از آن برنامه طولانی مدت خود را به این باشگاه ارائه دهد.

باشگاه بارسلونا با انریکه قرارداد بست

روابط عمومی بارسلونا از تایید رسمی این خبر خودداری کرده اما حتی دستیاران انریکه، مشخص شده اند و انریکه شب گذشته جلسه ای 4 ساعته با بارتومئو، مدیرعامل باشگاه بارسلونا داشته است.

به گزارش مشرق، انریکه همچنان سمت خود را سرمربی سلتاویگو می داند اما طبق گفته مدیر برنامه هایش تا دو روز دیگر باید فهرست بازیکنان مورد علاقه برای خرید در فصل آینده را نیز به مدیرعامل باشگاه بارسلونا ارائه دهد.

باشگاه بارسلونا با انریکه قرارداد بست

احتمال تغییر این خبر بسیار کم است و روزنامه اسپورت کاتالونیا حتی این مطلب را به تایید تحریریه خود رسانده که بارسلونا با مربیگری انریکه در دو بازی باقیمانده از لالیگا وارد میدان خواهد شد.




اعطای رضایت‌نامه ازسوی باشگاه سلتاویگو نیز در این میان اهمیت دارد، مقامات این باشگاه فعلا سکوت کرده اند و حاضر نیستند به خبرنگاران چیزی بگویند.

به گزارش مشرق، لوئیس انریکه از سال 2008 تا 2011 نیز سرمربی تیم B بارسلونا بوده است. وی همچنین سابقه پوشیدن پیراهن رئال مادرید را به مدت 5 سال در کارنامه دارد البته سال 1996 مستقیما از رئال مادرید به بارسلونا آمد و 8 سال در تیم محبوب کاتالان بازی کرد و موفق شد در 207 بازی 73 گل به ثمر برساند. انریکه در 62 بازی ملی نیز 12 گل برای لاروخا زده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها