کد خبر: ۲۲۳۰۷۷
زمان انتشار: ۱۳:۳۰     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳

مربی ارشد تیم ملی کشتی فرنگی می‌گوید نفرات حاضر در تیم ملی آمادگی متوسطی دارند و این طور نیست که یک نفر خیلی خوب یا خیلی ضعیف باشد.

ناصر نوربخش در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره وضعیت تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در جام جهانی، اظهار کرد: کشتی‌گیران برای کسب آمادگی یکسری مراحل را طی کردند، اما با وقفه‌ای به وجود آمد تعدادی از کشتی‌گیران هفت تا 10 روز استراحت داشتند و تمرین نکردند که این موضوع یک مقدار کار را سخت کرده، اما آنها کم‌کم دارند خود را با شرایط و تمرینات تطبیق می‌دهند تا حداقل آمادگی که پیش از این داشتند را دوباره بدست آورند.

وی ادامه داد: البته با توجه به این که رقابت‌های جام جهانی به صورت تیمی است و در هر وزن دو کشتی‌گیر داریم این فرصت وجود دارد که اگر یک کشتی‌گیر شرایط خوبی نداشت، استراحت کند و نفر دیگر به جای او بر روی تشک برود. در واقع سطح مسابقات جام جهانی از نظر فشار نسبت به مسابقات جهانی، بازی‌های آسیایی و حتی شاید بعضی از رقابت‌های آسیایی پایین‌تر است، اما حریفان قدر هستند و نفرات خوبی در این رقابت‌ها شرکت کرده‌اند. بنابراین کشتی‌گیران ما باید بتوانند تک کشتی‌های خوبی بگیرند تا بتوانیم جام را در ایران نگه داریم.

نوربخش با اشاره به ترکیب تیم ملی ایران در جام جهانی کشتی فرنگی، تصریح کرد: من در مورد آمادگی نفرات تیم در مجموع حالت متوسطی را پیش‌بینی می‌کنم و این طور نیست که بگوییم یکی از نفرات خیلی خوب یا خیلی ضعیف است.

مربی ارشد تیم ملی کشتی فرنگی درباره همگروه‌های ایران در جام جهانی بیان کرد: گروه ما نسب به گروه دیگر از لحاظ تیمی بهتر بوده، اما از لحاظ تک نفرات، حریفانمان خطرناک هستند، چرا که کشتی‌گیران خوبی در وزن‌های پایین وجود دارند، اما نفرات وزن‌های بالاتر یک مقدار ضعیف‌تر هستند. با این حال هیچ تیمی را نباید دست کم گرفت، چرا که همه با انگیزه در میدان حاضر می‌شوند تا در نهایت به پیروزی برسند.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر برای رسیدن به فینال رقابت‌ها شانس قائل هستید؟ گفت: نفراتی که در جام جهانی حاضر می‌شوند، جزو کشتی‌گیران شاخص کشورهای شرکت کننده هستند که بیشتر در مسابقات اصلی حضور داشته‌اند. بنابراین شرایط خطرناک است، با این حال به فینالیست شدن امیدوار هستیم، اما نمی‌توانیم بگویم 100 درصد این کار شدنی است، چرا که کار سختی را پیش‌رو داریم.

نوربخش افزود: اگر به فینال برسیم در کشتی پایانی هر چه در توان داریم را روی تشک پیاده خواهیم کرد، اما فعلا باید بر روی گروه خودمان متمرکز شویم چون معلوم نیست در گروه چه اتفاقی رخ خواهد داد. از طرفی در هر کشتی یکسری اتفاقات پیش‌بینی نشده‌ای وجود دارد که خیلی چیزها را تغییر می‌دهد.

وی در پایان گفت: از تمام ملت ایران تقاضا دارم که دعا کنند کشتی‌گیران ما با سرفرازی ، قهرمان جام جهانی کشتی فرنگی شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها