کد خبر: ۲۲۳۰۹۷
زمان انتشار: ۱۴:۰۱     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
ادامه عملیات ارتش سوریه علیه گروه های مسلح در مناطق مختلف از جمله الرقه، وصل شدن آب حلب و ادامه درگیری گروهک داعش با جبهه النصره از مهمترین اخبار امنیتی ساعات گذشته سوریه است.
دام پرس نوشت: منابع سوری اعلام کردند: ارتش سوریه عملیاتی علیه گروه های مسلح در مناطق ضهره،کفرحمره و مارع در حومه حلب انجام داده است.ارتش سوریه در منطقه جوبر در حومه دمشق مراکز گروه های مسلح را هدف قرار داد.

از سوی دیگر شرکت آب آشامیدنی حلب از برقراری آب حلب خبر داد.در درعا ارتش سوریه مراکز گروه های مسلح را در مقابل باشگاه الریاضی هدف قرار داد.در قنیطره ارتش سوریه با گروه های تروریستی در اطراف منطقه الهجه در حومه قنیطره درگیر شد.

در حومه شمالی حماه ارتش سوریه با گروه های تروریستی درگیر شد.در حومه لاذقیه نیز ارتش سوریه مراکز وابسته به گروه های مسلح را در مناطق غمام،السکریه و دیرحنا هدف قرار داد.در مناطق النشابیه و زبدین در غوطه شرقی ارتش سوریه عملیاتی علیه گروه های مسلح انجام داد.

این در حالی است که در منطقه الشاغور در دمشق تجمعی در حمایت از ارتش سوریه برگزار شد.اما در ادامه درگیری میان گروهک داعش و جبهه تروریستی النصره،جبهه النصره یک خودرو بمب گذاری شده در نزدیکی محل استقرار اعضای داعش در حومه دیرالزور منفجر کرد و تعدادی از داعشی را کشت.

در محور البریج در حلب ارتش سوریه ابو احمد الحموی یکی از سرکرده های گروه های مسلح را به همراه تنی چند از همراهانش به قتل رساند.در الرقه ارتش سوریه بر منطقه انباج مسلط شد و به پیشروی به سوی فرودگاه الطبقه ادامه داد.در بوستان های الملیحه در حومه دمشق نیز ارتش سوریه مراکز تجمع گروه های مسلح را هدف قرار داد.

در حمص ارتش سوریه مراکز تجمع گروه های مسلح را در جب حبل در حومه حمص هدف قرار داد و تعدادی از تروریست ها را به هلاکت رساند.در حلب ارتش سوریه عملیاتی علیه گروه های مسلح در مناطق هنانو و الحیدریه انجام داد.

در حومه دمشق ارتش سوریه در مزارع عالیه در دوما تعدادی از تروریست ها وابسته به جیش الاسلام را کشت و ادوات آنها را منهدم کرد.در مزارع النشابیه نیز ارتش سوریه بیست تروریست را به هلاکت رساند.در منطقه اطراف الملیحه در حومه دمشق ارتش سوریه منطقه المدارس را تحت کنترل خود درآورد و تلفات سنگینی به گروه های مسلح وارد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها