کد خبر: ۲۲۳۴۴۴
زمان انتشار: ۲۲:۳۳     ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
پشت پرده جنجال سازی علیه مستند دانشجویی "من روحانی هستم ":
در روزهای گذشته خبری مبنی بر ساخت قسمت دوم مستند من روحانی هستم در رسانه ها منتشر شد. روزنامه شرق که در این روزها دروغهای زیادی علیه این مستند منتشر کرده است با گافهای متعدد رسانه ای، باز هم تلاش کرد طی گزارشی این مستند را به گروه چند رسانه ای شفق منتسب کند و تکذیبیه این گروه را زیر سئوال ببرد.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، در روزهای گذشته خبری مبنی بر ساخت قسمت دوم مستند من روحانی هستم در رسانه ها منتشر شد. خبری که اولین بار توسط یکی از وابستگان رسانه ای دولت و از نزدیکان یکی از افراد با نفوذ دفتر ریاست جمهوری منتشر شده بود. خبری که از همان ابتدا گروه چند رسانه ای شفق هر گونه ارتباطی با آن را تکذیب کرد.

اما روزنامه شرق که در این روزها دروغهای زیادی علیه این مستند منتشر کرده است با گافهای متعدد رسانه ای، باز هم تلاش کرد طی گزارشی این مستند را به گروه چند رسانه ای شفق منتسب کند و تکذیبیه این گروه را زیر سئوال ببرد و جالب آنکه این مطلب روزنامه شرق در سایت تابناک هم باز نشر داده شد.

در همین خصوص سایت پیام نو یکی از ده ها سایت های زنجیره ای حامی دولت که عمر زیادی ندارد در مطلبی نوشت :" « من روحانی هستم ۲ » هم ساخته شده است. آن هم ۲ بار، یک بار توسط گروه بدون مجوز «سفیر فیلم» و یک بار هم توسط عده ای از فعالان رسانه ای نزدیک به دولت. مستند اولی جدی است، فیلم دوم اما یک کمدی است که کارگردانی آن را فرورتیش رضوانیه انجام داده، کسی که پیشتر با ابداع «دروغ های آوریل» در ایران شناخته شده است."

(فرورتیش رضوانیه نویسنده سابق روزنامه شرق)

البته سایت پیام نو اشاره نکرد که آیا سازندگان این مستند کمدی! که به حمایت از دولت پرداخته اند مجوز داشته اند یا نه؟

امروز در خبرها آمده بود که جمعی هم در قم به دنبال ساخت مستندی حمایتی از رئیس جمهور هستند. مستندهایی که مجوز ندارند اما چون در حمایت از رئیس جمهور است کسی حق ندارد از آنها مجوز بخواهد و آنها را باید وجدان عمومی ممیزی کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها