کد خبر: ۲۲۳۵۱۴
زمان انتشار: ۰۹:۱۰     ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جهان، یکی از افراد حاضر در جلسه گفته است رحیم پور می خواهد نمایندگی خط امام را از دست ما خارج سازد. ما نباید اجازه دهیم تریبون وی در صدا و سیما و دانشگاه ها گسترش پیدا کند. باید اقدام به فشار و نامه نگاری با مسوولان به ویژه عزت الله ضرغامی نماییم تا تریبون صدا و سیما را از این عنصر خطرناک بگیریم.

یکی دیگر از حاضران هم گفته است: "مشکل این است که نمی شود به رحیم پور انگ بیسوادی زد و او را از میدان خارج کرد.او فردی جسور و خوش فکر است."

از سوی دیگر، کمیته روانی تجدیدنظر طلبان در جلسه ای بر پیگیری سه محور تبلیغاتی تاکید کرده است:
الف-طرح تخریب و اعتبار زدایی از 6 نماینده اصولگرای مجلس. باید این نماینده ها را با آتش سنگین رسانه ای بگونه ای نابود کنیم که دیگر گوش شنوایی برای شنیدن حرف های آنان نباشد.( این 6 نماینده همگی از حوزه انتخابیه تهران هستند.)


ب- میدان رسانه ای دادن به حامیان احمدی نژاد جهت ایجاد انشقاق در میان اصولگرایان. باید این چهار حرف احمدی نژاد را برجسته کنیم 1- پشت پرده تخریب من هاشمی رفسنجانی است.2- من الان 19 میلیون رای دارم.3- اصولگرایان سر ندارند و مجبورند از من حمایت کنند.4- مهم برای ما پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری است نه مجلس.


ج- نباید از کار عمیق فرهنگی غافل شویم. با کار گسترده و عمیق فرهنگی می توانیم با پیروزی به عرصه سیاسی کشور بازگردیم.

به نوشته مشرق، تجدیدنظر طلبان همچنین از عملکرد ۶ تن از مدیران رسانه ای جهت جریان سازی علیه همایش دلواپسیم، تجمع عفاف و حجاب و مستند من روحانی هستم، تقدیر به عمل آمد.

در این جلسه گفته شد فضاسازی رسانه های اصلاح طلب علیه این سه اتفاق باعث شد میدان بازی را از اصولگرایان گرفته و نگذاریم در نقد برخی ناکارآمدی ها و ضعف های موجود، یکه تاز میدان باشند. سه تن از افراد تقدیر شده سابقه حضور در فتنه ۸۸ و زندانی شدن را دارا هستند.


آنان در عین حال، از سخت شدن نفوذ به بدنه آموزش و پرورش ابراز نارحتی کرده و گفته اند: در دیدار معلمان با رهبر انقلاب ایشان روی چهار محور1-ضرورت اجرای سند تحول آموزش و پرورش2-میدان دادن به جوانان مومن و انقلابی3-توجه مضاعف به دانشگاه فرهنگیان و 4 - از سیاسی و جناحی کردن آموزش و پرورش به عنوان یک سم مهلک یاد کردن، باعث شد برنامه ما برای نفوذ و در دست گرفتن مناصب کلیدی این وزارتخانه با مشکلات جدی مواجه شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها