کد خبر: ۲۲۳۶۴۰
زمان انتشار: ۱۳:۲۶     ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
کاپیتان سابق استقلال گفت: «قسم می‌خورم همین حالا از دو تیم لیگ یکی پیشنهاد دارم اما به‌خاطر استقلال به هیچ‌کدام جواب نداده‌ام.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از آی اسپورت، جواد زرینچه کاپیتان دوست‌داشتنی سال‌های نه‌چندان دور استقلال در سال‌های بعد از دوران بازیگری همواره در کنار استقلال بوده است؛ چه به‌عنوان مربی یا سرمربی و چه به‌عنوان عضو هیات‌مدیره و مدیرفنی.

 

زرینچه در سال‌های اخیر هیچ‌وقت پیشنهاد استقلال را رد نکرده و ثابت کرده به‌عنوان یک استقلالی واقعی دوست دارد به تیم محبوبش کمک کند. حالا بحث مربیگری زرینچه در استقلال مطرح است.

 

زرینچه در این خصوص می گوید: «صحبت‌هایی انجام شده اما هنوز چیزی مشخص نیست. شخصا دوست دارم اگر قلعه نویی در استقلال ماند با او همکاری کنم.  البته باید ببینم ظرف روزهای آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.»

 

او درباره اینکه گفته می شود قصد دارد با دستیاری قلعه نویی جایگزین او شود، عنوان می کند: «خدا شاهد است دنبال جایگاه قلعه نویی نیستم. مطمئن باشید اگر قلعه نویی از استقلال برود، من هم می‌روم که این شایعات به‌وجود نیاید. قسم می‌خورم همین حالا از دو تیم لیگ یکی پیشنهاد دارم اما به‌خاطر استقلال به هیچ‌کدام جواب نداده‌ام. برای من فقط این مهم است که به عشقم برسم.»

 

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: «مربیگری در استقلال آرزوی مهمی برای من است. به دوره سرمربیگری‌ام اشاره کردی. آن دوره به‌قدری کوتاه بود که نتوانستیم کاری انجام دهیم. از طرفی تیم هم شرایط خوبی نداشت. اگر من می‌گویم دوست دارم به استقلال برگردم به‌خاطر علاقه قلبی‌ام است و هیچ نیت و غرضی در ذهن من نیست.»

 

زرینچه درباره شرایط تیم ملی فوتبال تصریح می کند: «اگر واقعیت‌های فوتبال حرفه‌ای را در نظر بگیریم، تیم‌ملی ایران شرایط ایده آلی ندارد اما بازیکنان ایرانی همواره عادت دارند در شرایط سخت، منطق و عقل را کنار بزنند. یادم هست قبل از جام‌جهانی ۹۸ هم ما تدارکات چندان مناسبی نداشتیم. نه بازی دوستانه‌ای و نه اردوی خارج از کشوری. فقط رفتیم بروجرد بدنسازی کردیم اما آمریکا را بردیم و جلوی آلمان و یوگسلاوی هم با بدشانسی باختیم. می‌خواهم بگویم ما ایرانی‌ها اصولا آدم‌های دقیقه نودی هستیم و از قضا در دقیقه  ۹۰ هم معمولا می‌توانیم کارمان را جلو ببریم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها