کد خبر: ۲۲۳۶۸۱
زمان انتشار: ۱۴:۱۰     ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
سپ بلاتر سرانجام اعتراف کرد دادن ميزباني جام جهاني به کشور قطر يک اشتباه بوده است.

 

قطر در دسامبر 2010 به عنوان ميزبان جام جهاني 2022 انتخاب شد و از آن زمان تاکنون انتقادات زيادي به اين تصميم فيفا وارد شده است. گرماي هوا و شرايط بسيار بد کارگران از جمله دلايلي بوده که باعث شده ميزباني قطر براي جام جهاني زير سوال برود.

به نقل از ايسنا، سپ بلاتر رئيس فدراسيون بين‌المللي فوتبال (فيفا) در گفت‌وگو با تلويزيون سوئيس اعتراف کرد دادن ميزباني جام جهاني به قطر اشتباه بوده است. او ادامه داد: مردم در زندگي خود اشتباه‌هاي زيادي مي‌کنند و نمي‌توان انتظار داشت که فيفا اصلا اشتباه نکند. ما نيز در دادن ميزباني به قطر اشتباه کرديم. گزارش کميته فني ما از اين کشور نشان داد که قطر در طول تابستان بسيار گرم است اما کميته اجرايي فيفا همگي تاييد کردند که جام جهاني در اين کشور برگزار شود.

بلاتر در ادامه گفت: من هيچوقت نمي‌گويم که قطر جام جهاني را خريد. فشار زيادي از کشور‌هاي فرانسه و آلمان براي انتخاب ميزبان جام جهاني وجود داشت و ما نمي‌خواستيم که خودمان درگير اين فشارهاي سياسي شويم.

رئيس فدراسيون بين المللي فوتبال در ادامه گفت: همانطور که قبلا گفته‌ام مي خواهم به عنوان رئيس فيفا ادامه بدهم. خيلي‌ها دوست دارند به اين موقعيت برسند اما رياست فيفا با 300 ميليون عضو آسان نيست.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها