کد خبر: ۲۲۳۷۸۸
زمان انتشار: ۲۰:۱۳     ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
اتحاديه فوتبال اروپا برنامه خود را براي درآمدهايي که از جريمه تيم‌هاي تخطي‌کننده از قانون بازي جوانمردانه مالي به دست مي‌آورد را اعلام کرد.
اتحاديه فوتبال اروپا اعلام کرد درآمدهاي حاصل از جريمه تيم‌هايي مانند پاري‌سن‌ژرمن و منچسترسيتي که را قانون بازي جوانمردانه مالي را نقض مي‌کنند، به جاي ذخيره شدن در خزانه اين اتحاديه در قالب پاداش‌ ميان تيم‌هايي که به اين قانون پايبند بوده‌اند، تقسيم خواهد شد.


به گزارش تسنيم، يوفا دور اول جرايم تيم‌هاي خاطي قانون بازي جوانمردانه مالي را روز جمعه با در نظر گرفتن جريمه نقدي 60 ميليون پوندي براي تيم‌هاي منچسترسيتي انگليس و پاري‌سن‌ژرمن فرانسه اعمال کرد و علاوه بر آن تعداد بازيکناني اين دو تيم که مي‌توانند براي حضور در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپاي فصل آينده معرفي کنند را به 21 نفر کاهش داده است. علاوه بر اين دو تيم، تيم‌هاي ديگري مانند گالاتاسراي، بورسا اسپور و ترابزون اسپور ترکيه، زنيت سن‌پترزبورگ، روبين کازان و آنژي ماخاچ کالاي روسيه و لفسکي صوفيه بلغارستان را هم جريمه کرده است.


پدرو پينتو سخنگوي مديررسانه‌اي يوفا در اين خصوص به خبرنگاران گفت: در پاسخ به سؤالات مکرر رسانه‌ها در خصوص توزيع درآمدهاي حاصل از جرايم قانون بازي جوانمردانه مالي بايد بگويم که يوفا هيچ پولي را براي خود ذخيره نخواهد کرد و تمام درآمدهاي حاصل از اين راه را به عنوان «پرداخت اتحاد» به حساب ديگر تيم‌هاي اروپايي واريز خواهد کرد. فرمول توزيع اين درآمد توسط يوفا و کميته اجرايي آن محاسبه خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها