کد خبر: ۲۲۴۰۱۸
زمان انتشار: ۲۰:۲۷     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
معاون وزير ورزش و جوانان با بيان اين که دو باشگاه استقلال و پرسپوليس دغدغه‌اي در مورد بيش از 80 درصد مسائل مالي‌شان ندارند، گفت که وزرارت ورزش طبق قانون موظف به واگذاري اين دو باشگاه به بخش خصوصي است که ان‌شاءالله اين امر فصل آينده انجام مي‌شود.

اميررضا خادم در مورد تکليف دو باشگاه استقلال و پرسپوليس براي انجام نقل‌وانتقالات با توجه به مسدود بودن حساب‌هايشان گفت: اين سوال را بايد از هيات مديره منتخب استقلال و پرسپوليس پرسيد چون ما مسائل مالي آنها را حل کرده‌ايم.

به نقل از ايسنا، وي افزود: به دنبال اين هستيم که سازوکار و چارچوب‌هاي حقوقي حل شود. اکنون اين دو باشگاه در بيش از 80 درصد مسائل مالي ديگر دغدغه‌اي ندارند. اگر قرار باشد در مورد حساب‌هاي بانکي، انتخاب بازيکن، مربي و کادرشان هم ما نظر بدهيم پس ديگر چرا هيات مديره انتخاب کرديم؟ طبيعتا بايد اين موارد را خودشان حل کنند.

معاون وزير ورزش و جوانان در مورد اين که آيا وزارت ورزش دو باشگاه استقلال و پرسپوليس را واگذار يا اداره مي‌کند، گفت: براساس تفاهمي که با سازمان خصوصي سازي و وزارت اقتصاد انجام داديم کار اجرايي باشگاه‌ها دست ماست و براي خصوصي سازي بايد شرايط فراهم شود. طبق قانون موظف به واگذاري هستيم. اين مسير را آغاز کرده‌ايم و اين موضوع داخلي به هيات مديره باشگاه‌ها ندارد.

وي افزود: با توجه به چارچوب قراردادي که با اسپانسرها و حاميان مالي بسته‌ايم، خصوصي شدن دو باشگاه استقلال و پرسپوليس به اين فصل از ليگ برتر نمي‌رسد و ان‌شاءالله براي فصل بعد اين کار انجام مي‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها