کد خبر: ۲۲۴۴۲۶
زمان انتشار: ۰۸:۲۲     ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
بحث تمدید چند بازیکن تیم استقلال با این تیم مطرح است، اما در خصوص نفراتی چون رحمتی و عمران‌زاده حرف و حدیث‌های بسیار زیادی عنوان شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از یک مقام‌آگاه، دو بازیکن تیم استقلال در خصوص حضور و یا جدایی‌شان از این تیم تصمیم قطعی اتخاذ نکردند، اما این درحالی است که آن‌ها در ظاهر از تمایل به حضور دراستقلال صحبت کردند، اما در باطن بحثی در خصوص ماندن نداشتند و برای بازی‌های جام جهانی نیز سفری به کربلا دارند تا از حواشی داخل کشوری دور باشند.

قرار است که حنیف عمران‌زاده و مهدی رحمتی چند هفته‌ای راهی کربلا سپری کنند و از این مکان منزه بازی‌های جام‌جهانی را تماشا کنند.

شایان ذکر است، این دو بازیکن اعلام حضور کردند، اما عنوان شده است که مذاکرات ابتدایی را با چند باشگاه دیگر انجام دادند، اما در نهایت مشخص نیست که وضعیت آن‌ها چطور می‌شود. شنیده می‌شود که رحمتی را پدیده می‌خواهد و حنیف عمران‌زاده را سپاهانی‌ها، اما هنوز وضعیت نهایی‌شان مشخص نیست.

*پیشنهاد گسترش فولاد به هافبک دور از دسترس آبی‌ها

گسترش فولادی‌ها در پی بررسی شرایط تیم خود هستند تا وضعیت را برای فصل بعد بهبود دهند و بتوانند با جذب بازیکنان جدید، نقاط ضعف تیم خود را رفع کنند.

گفتنی است، پیشنهاد این تیم به اکبرپور ارائه شده است و این در حالی است که اکبرپور در دسترس نیست و حتی در خصوص استقلال نیز اطلاعاتی را کسب کند.



شایان ذکر است، این بازیکن اواخر فصل در خصوص مسائل مالی و چهار دریافتی از مدیریت استقلال دچار مشکلات شد و این موضوع عاملی شد که وی از ترکیب استقلال به صورت جدی دور شود.

گفتنی است، این مهاجم جدایی خود را از جمع آبی‌ها قطعی می‌داند زیرا نامش در فهرست مازاد در استقلال است.

*فشار فراوان مانع از عقد قرارداد با اسپانسر 60 میلیاردی

مسئولان در وزارت قصد داشتند اسپانسر با مبلغ بالایی را برای استقلال جذب نشد، اما این امر میسر نشد وآبی‌ها با حامی مالی 20 میلیاردی کار خود رل آغاز می‌کنند.

پیش از این مسئولان به وزارت اعلام کردند قصد دارند اسپانسری با مبلغ بالاتر از پرسپولیس را برای استقلال جذب کنند، اما این امر میسرنشد و استقلال با 10 میلیارد  کمتر از پرسپولیس فعالیت خود را برای فصل بعد آغاز می‌کند.

گفتنی است، مسئولان با اسپانسر 60میلیاردی وارد مذاکرات شدند، اما حرف و حدیث که در خصوص این حامی عنوان شده و صحت و بدهی‌های بسیار زیاد این حامی صحبت شد و فشارهای ناشی از مشکلات این شرکت عاملی شد که مسئولان در وزارت، از عقد قرارداد با این اسپانسر پشیمان شوند و در نهایت به یک قرارداد 20 میلیاردی قناعت کنند.

شایان ذکر است،‌حتی بحث مالی شفیعی‌زاده و قرارداد 30 میلیارد تومانی با وی نیز مطرح شد، اما در نهایت این همکاری نیز انجام نشد ومسئولان به 20 میلیارد راضی شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها