کد خبر: ۲۲۴۴۷۵
زمان انتشار: ۱۰:۴۵     ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان غرب استان تهران از دستگیری فردی که از ساده لوحی زنان سوءاستفاده کرده و با رمالی اقدام به کلاهبرداری از آنها می‌کرد، خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه خبری پلیس، داوود عبدالمالکی اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در سلطان آباد به بهانه رمالی و فالگیری از زنان و دختران جوان کلاهبرداری می‌کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 11 سلطان آباد قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات پلیسی ویژه سرانجام مشخص شد که فردی به نام "ع_م" 50 ساله به بهانه رمالی و فالگیری، دختران و زنان جوان را به سمت خود جلب کرده و سپس به شیوه‌های مختلف از آنها کلاهبرداری می‌کند.

عبدالمالکی گفت: با به دست آمدن این اطلاعات و اطمینان از درستی موضوع ماموران با هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه وارد منزل متهم شدند و در حالی که قصد انجام اعمال مجرمانه خود را داشت وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با دستگیری این فرد تعدادی دیگر از زنان و دخترانی که وی با این روش از آنها کلاهبرداری کرده بود، شناسایی و با تنظیم شکایت توسط آنها، متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل و با صدور قرار روانه زندان شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها