کد خبر: ۲۲۴۹۹۱
زمان انتشار: ۲۰:۲۰     ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
مديرعامل باشگاه استقلال گفت:امير قلعه نويي ليستي به من نداده است و قرار شد او خودش صحبت هاي لازم را با بازيکنان انجام دهد.
بهرام افشارزاده در مورد ليست استقلال براي فصل آينده اظهار داشت: امير قلعه نويي ليستي به من نداده است. قرار شد که خودش صحبت هاي لازم را با بازيکنان انجام دهد. او کار خودش را مي کند. با عجله در اين خصوص نبايد جلو رفت.بايد با آگاهي دست به انتخاب بزنيم. نبايد افرادي انتخاب شوند که مثل نيم فصل گذشته استقلال شود.

به گزارش فارس، وي در مورد اينکه آيا مذاکره مستقيم قلعه نويي با بازيکنان مي تواند درست باشد يا خير عنوان کرد: ما گروهي را مامور اين کار مي کنيم ولي فعلا اسم افراد را نمي توانم بگويم.

مديرعامل استقلال در خصوص اينکه آيا مباشري و علي نظري جويباري گزينه هاي معاونت استقلال هستند، گفت: آقاي مباشري مد نظر من نيست ولي با نظري جويباري صحبت هايي انجام دادم‏، در کل يکشنبه در اين خصوص تصميم گيري مي شود.

مديرعامل استقلال در خصوص ماجدي به عنوان سرپرست و اينکه باقي مي ماند در اين پست يا خير گفت: فکر نمي کنم تغييري در اين پست داشته باشيم اما همان طور که گفتم روز يکشنبه همه چيز مشخص مي شود.

افشارزاده در خصوص اينکه آيا بازيکنان براي مذاکره به باشگاه مي آيند يا خير عنوان کرد: هنوز چيزي معلوم نيست. مذاکره بايد جايي باشد که آرامش باشد.

وي با اشاره به اينکه اسپانسر استقلال 3 ميليارد تومان به حساب اين باشگاه واريز کرده و در مورد تخصيص چند درصدي از قرارداد اعضاي باشگاه به صندوق حمايت از پيشکسوتان باشگاه گفت: اين تصميم را گرفته ايم اما هنوز درصد آن را مشخص نکرده‌ايم. فعلا بايد تيم را ببنديم و سپس روي اين موضوع تمرکز کنيم.

افشارزاده در پاسخ به اين سوال که چه زماني قرارداد با امير قلعه نويي رسمي مي شود، گفت: حرف ما همان امضا است با او براي ماندن مشکلي نداريم.

وي در ارتباط با اينکه در اين چند روز کاري که در استقلال بوده چه چيزي برايش عجيب بوده گفت: شما خبرنگاران عجيب و غريب هستيد اما اين تلاش ستودني است.

افشارزاده در پايان در مورد اظهارات هادي طباطبايي گفت: نمي دانم او از چه چيزي ناراحت است. ما حرف خاصي به هم نزديم. او مثل پسرم است و فقط به او مي گويم که زود قضاوت نکند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها