کد خبر: ۲۲۵۴۲۷
زمان انتشار: ۱۳:۱۷     ۰۳ خرداد ۱۳۹۳
بازيکن سابق پرسپوليس خبر از امضاي قرارداد يک ساله خود با پديده مشهد داد و گفت:‌ مبلغ قراردادم با پديده 550 ميليون تومان است.

 

يونس شاکري با بيان اين که کار انتقالم به پديده مشهد تا حدود زيادي به اتمام رسيده است، گفت: قرارداد يک ساله‌اي را با اين باشگاه امضا کرده‌ام که مبلغ آن نيز 550 ميليون تومان است. براي حضور در اين تيم بسيار خوشحالم و ان‌شاءالله بتوانم فصل آينده را براي پديده به ميدان بروم.

به نقل از ايسنا، وي درباره موافقت پرسپوليس با اين انتقال نيز تصريح کرد: هيچ صحبتي با علي دايي و يا مسئولان باشگاه پرسپوليس انجام نداده‌ام و تنها مي‌دانم که نماينده باشگاه پديده روز پنجشنبه براي مذاکره با مسئولان پرسپوليس به تهران آمد که از نتايج آن اطلاعي ندارم.

بازيکن سابق پرسپوليس تصريح کرد: من يک سال ديگر با پرسپوليس قرارداد دارم اما به هيچ وجه دوست ندارم در اين تيم بازي کنم چرا که فصل گذشته با توجه به اينکه در شرايط بسيار خوبي بودم، به من بازي نرسيد و در حالي که در جام حذفي مقابل همين تيم پديده از دقيقه 60 به ميدان آمدم و بهترين بازيکن ميدان شدم، اما در هفته بعد 30 ثانيه براي پرسپوليس به ميدان رفتم. متاسفانه فوتبال ايران با تصميم‌هاي شخصي اداره مي‌شود و اين در حالي بود که در پرسپوليس با هيچ کس مشکل نداشتم. آنها حتي به من مانند گداها پول مي‌دادند و به گونه‌اي با من برخورد کردند که انگار از ليگ 5 به اين تيم آمده بودم. فکر مي‌کنم بي‌مهري که به من در پرسپوليس شد با هيچ بازيکني انجام نشد.

يونس شاکري نيمه دوم فصل پيش را نيز به صورت قرضي از پرسپوليس به پديده مشهد پيوست که مبلغ قراردادش 325 ميليون تومان بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها