کد خبر: ۲۲۵۷۴۷
زمان انتشار: ۱۴:۵۹     ۰۴ خرداد ۱۳۹۳
یکی از سایت های خبری حامی دولت تدبیر و امید امروز در مطلبی نسبت به انتقاد برخی از رسانه ها از سطح استقبال مقامات چینی از رئیس جمهور محترم اعتراض نموده است و این افراد را عقده گشا، دروغگو و خواب زدگان خطاب نموده است.
به گزارش پایگاه 598، یکی از سایت های خبری حامی دولت تدبیر و امید امروز در مطلبی نسبت به انتقاد برخی از رسانه ها از سطح استقبال مقامات چینی از رئیس جمهور محترم اعتراض نموده است و این افراد را عقده گشا، دروغگو و خواب زدگان خطاب نموده است.

بیان این گونه مباحث در حالی است که بسیاری از رسانه های منتقد دولت یازدهم پس از این اتفاق، در مطالبی گوناگون این موضوع را عرف دیپلماتیک جهانی عنوان نموده اند. ( + + و ...)

حال با نگاهی بر رفتار همین دوستان رسانه ای در مواجهه با استقبال مقامات برزیل از رئیس جمهور پیشین کشورمان می توان به خوبی به سیاست یک بام و دو هوای این رسانه ها و یا به گفته خود این دوستان عقده گشایی و دروغگویی و ... این رسانه ها پی برد.










لازم به ذکر است که اجلاس "یورو 20" که با حضور بیش از 100 کشور بزرگ دنیا –از جمله ایران- در برزیل برگزار شد و در آن زمان یکی از مقامات ارشد ارتش برزیل در فرودگاه "ریوددوژانیرو" منتظر استقبال محمود احمدی نژاد بود و با تشریفات کامل ایشان را تا محل اقامت همراهی نمود.

و همین تیم استقبال به پیشواز رییس جمهور روسیه، هند، رییس سازمان ملل و دیگران نیز رفته بود. یادتان هست که در آن زمان رسانه های اصلاح طلب، منافقین سبز و ضد انقلاب به یک‌باره نگران "آبروی ملی" ایران شدند و عدم حضور رییس جمهور برزیل را یک توهین به احمدی نژاد و ایران تلقی کردند. اما امروز هیچ کدام از آنها نگران شان حسن روحانی نیستند؛ رییس جمهوری که معاون شهردار شانگهای به پیشواز او آمده است.

اما چرا رسانه های انقلابی در این‌باره سکوت کرده اند؟ زیرا رسانه‌های انقلابی اهل دروغ، تخریب و بی انصافی نیستند و خداوندی را ناظر بر خود میدانند که اعمال انسان را حتی به اندازه "مثقال" محاسبه میکند و پاداش خوبی یا جزای بدی را میدهد و او "ارحم الراحمین" است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۹
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۲ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۳
۹
۵
سکوت رسانه های انقالابی نشان دهنده بی عرضگی انها است
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۵ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۳
باید مثل انها دلایل خود رو بارها به زبان افراد مختلف تکرار میکردید تا مردم اصل موضوع رو بفهمند و دروغگو برای مردم شناخته شود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۴ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۳
۷
۷
دقیقا کدام مقام ارشد از ا.ن استقبال کرده ؟ در حالی که مدیر تشریفات ریاست جمهوری در زمان ا.ن به صراحت بعد از سفر حضور هر نوع شخصی یا مقامی را برای استقبال از ا.ن تکذیب کرده !
این که یک زمانی برای ریاست جمهوری ایران هیچ شخصی مستقبل نبود و الان هست باعث افتخار و سربلندی ایران هست نه ریاست جمهوری . پس یا شما با ایران دشمنی دارید یا خواهان سرافکندگی کشور در برابر بیگانگان هستید ! در هر دو حالت خائن به کشور حساب میشوید
پاسخ
فرشاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۶ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
ناشناس محترم نوع نگاه شما نشان از کینه عمیق شماست. درضمن توضیحات موجود در متن،دیگر نیازی به جوابگویی شما ندارد. پس بهتر است در بعضی جاها سکوت کنید تا سنگین تر باشید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۴ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۳
۷
۴
دوباره برو عصر ايران جوابتو اينبار نه رسانه كه يه شخص عادي داده...دوران دروغ سر اومده
پاسخ
فرشاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۹ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
اتفاقا دروغ به اندازه ریا رشد پیدا کرده رفتار دولتیان عزیز نه فقط در مورد عملکرد دولت قبل که در امور جاری بیانگر همین مطلب است. لطفا فهم خودتون رو به دوران و عصر گره نزنید
ناشناس
UNITED STATES
۱۶:۱۲ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۳
۳
۳
شماکه این خبرشهردارشانگهای تیترزده بودید.فکرکنم شماانقلابی نیستید؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۱ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
فقط تیتر خبر رو نخونید به محتوا هم توجه بفرمایید
hamid
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۰ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۳
۳
۱
الكي ميگي !!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۸ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۳
۱
۱
به جای مثقال می تونستی بگی یک بند انگشت
پاسخ
مهرداد ابوعلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۷ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۳
۴
۳
بله، از خاطرمون نرفته که چطور با یگان حفاظت ایستاد و عکس یادگاری گرفت. غرور همه ملت رو جریحه دار کرد. کسی به استقبال ایشون نیومد. اگه عکس دارید منتشر کنید.
پاسخ
2014
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۲ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۳
۳
۳
عصر ایران حامی دولت تدبیر و امید!!!!
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۰ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۳
۱
۱
از جناب ... که یک پان ترک تمام عیاره چی انتظار دارید؟ ایشون با عدد خبر میزاره و با عدد خبر بر میداره!
پاسخ
اسفندیار رفیعی کشتلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۸ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۳
۷
۱
شان رئیس جمهوری که دشمن ملتش را با حقارت مثال زدنی کدخدای موادب و باهوش خطاب و ملتش را کم سواد بی شناسنامه جهان نشناس زمان نفهم میخواند نه ...
پاسخ
جلال سجادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۴ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۳
۲
۷
مقام ارشد ارتش برزیل چرا با لباس نظامی نیومده و با کت و شلوار اومده؟ یا اینکه اون مقام ارشد ارتش با لباس نظامی اومده اما عکسی ازش نیست و پشت صحنه با آقای احمدی نژاد دست داده؟ مگر آقای احمدی نژاد مقام نظامی هست که مقام نظامی بیاد به استقبالش؟ و اگر واقعا" مقام ارشد نظامی به استقبال آقای احمدی نژاد رفته چرا اسم و سمتش رو نمیگید؟ نکنه همون رئیس امنیت فرودگاه ریودوژانیرو بوده که روتون نشده اسمش رو بگید؟!

ظاهرا" برای مدعیان پیروی از امام هدف وسیله را توجیه میکند . . .

توضیحات بیشتر:

http://www.asriran.com/fa/news/337705
پاسخ
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۴ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۳
کسانی می توانند در توشته هایشان به افراددیگر توهین نکنند که تربیت اسلامی و اداب معاشرت را در زندگی فرا گرفته باشند.
من به عنوان یک مخاطب مطلب را خواندم و به غیر از توهین و بی ادبی به 598 چیزی ندیدم.
محسن عطایی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۴ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۳
۲
۲
پاسخ مناسبی بود
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۵ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۳
۴
۳
باید گفت که نه در "سیکا" و نه در "یورو20" به مقامات عالیه ایران هیچ توهینی صورت نگرفته است. چرا که عرف دیپلماتیک در مورد روابط دوجانبه و اجلاس های بین المللی با یکدیگر تفاوت دارد.
پاسخ
فانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۳ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
۳
۱
اخه عزیز حالا پاسپورت ایرانی عزت و احترام پیدا کرده . کار نداریم نماینده ویژه رئیس جمهور را به سازمان ملل راه نمیدن . چه اشکال داره پاسپورت که احترامش زیاد شده . اصل احترام پاسپورته .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها