کد خبر: ۲۲۶۰۴۲
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۰۵ خرداد ۱۳۹۳
سپاهان كه تا اینجا دو بازیكن جذب كرده حالا به دنبال مهاجم جوان سایپا و هافبک راست تراکتورسازی است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، زلاتکو کرانچار برخلاف بعضی از مربیان که بیشتر ادعای حرفه‌ای‌گری دارند و خودشان با بازیکنان مذاکره می‌کنند لیست بازیکنان دلخواهش را به باشگاه داده و خودش برای گذراندن تعطیلات به کشورش رفته است. تا امروز هم مسئول نقل و انتقالات باشگاه سپاهان بدون سروصدا و جار و جنجال، وریا غفوری و رسول نویدکیا را جذب کرده است.

 

در لیست کرانچار بازیکنان دیگری مثل میلاد فخرالدینی و سجاد شهباززاده هم دیده می‌شوند. فخرالدینی فصل گذشته در تراکتورسازی عملکرد خوبی داشت و در بیشتر بازی‌ها یکی از مردان ثابت تیمش بود. حضور احتمالی او در سمت راست و جلوتر از وریا غفوری می‌تواند این منطقه از زمین را برای سپاهان به یک نقطه قوت تبدیل کند.

 

سپاهان که پیش از این به محمد قاضی مهاجم فصل گذشته استقلال هم فکر می‌کرد حالا نگاه ویژه‌ای به سجاد شهباززاده دارد. مهاجم سایپا در لیگ سیزدهم به حدی خوب کار کرد که کارلوس کی روش مجاب به دعوت از او به تیم ملی برای مقطعی شد. اگر این انتقال صورت گیرد باید خرید خوبی تلقی کرد چون او هم انگیزه‌اش را دارد و هم توانایی‌اش را.

 

اما جدا از همه اینها سیاست سرمربی سپاهان حفظ نفرات اصلی تیمش برای فصل بعد است. بر همین اساس خیلی نباید به شنیدن خبر جدایی بازیکنانی مثل هادی عقیلی، احسان حاج‌صفی و ... توجه کرد. بدون شک اینها فصل بعد هم در سپاهان خواهند ماند، به‌خصوص که این دو بازیکن بعد از محرم نویدکیا جایگاه بسیار خوبی در تیم‌شان دارند که در تیم‌های دیگر به‌دست نخواهند آورد.

 

یک سری بازیکن هم مثل مهدی شریفی تا چند سال دیگر قرارداد دارند و با توجه به عملکرد فوق‌العاده خوبش در نیم‌فصل دوم و حضورش در اردوی تیم ملی به هیچ وجه باشگاه با جدایی و پیشنهادهای رسیده از سوی تیم‌های دیگر برای این بازیکن موافقت نخواهند کرد.

 

با توجه به مذاکره با محمد قاضی و سجاد شهباززاده، جدایی محمد غلامی از سپاهان همانطور که خودش هم قبلا مدعی شده بود قطعی به نظر می‌رسد.

 

علی حمودی تصمیم با خودش است. اگر بخواهد باشگاه مخالفتی با تمدید قراردادش نخواهد داشت اما در شرایطی که آنها با وریا غفوری قرارداد دوساله امضا کرده‌اند و حتما در فصل آینده سمت راست خط دفاعی سپاهان را به خود اختصاص خواهد داد بسیار بعید به نظر می‌رسد که علی حمودی راضی به تمدید قراردادش شود.

 

درون دروازه همچنان ابهام وجود دارد. نخست اینکه آیا رحمان احمدی بعد از بازی‌های جام جهانی در سپاهان می‌ماند؟ شهاب گردان که در 27 بازی لیگ نیمکت‌نشین او بود چطور؟ بسیار بعید است که در صورت تمدید قرارداد رحمان احمدی با سپاهان، شهاب گردان هم قراردادش را تمدید کند. البته همه اینها بستگی به توافق مالی‌شان دارد. شاید شرایط به گونه‌ای پیش برود که یکی از آنها قید ماندن را بزند.

 

سپاهان طی چند سال اخیر جزو معدود تیم‌هایی بوده که در خرید بازیکنان خارجی دچار اشتباه نشده است. از آرمناک پطروسیان گرفته تا عماد رضا، برونو سزار، سوکای و ... اروین بلکو هم مثل سوشاک که فصل پیش جدا شد به میل خودش فوتبالش را در کشور دیگری ادامه خواهد داد. غیر از آنها بقیه خارجی‌ها مثل فان دیک و سوکای قرارداد دارند و حتما در سپاهان می‌مانند.

 

در کنار همه اینها، سپاهان نمی‌خواهد بعضی اتفاقات سال گذشته برایش تکرار شود. جدایی مجتبی جباری از هفته ششم و بازگشت آرش افشین به فولاد در نیم‌فصل از جمله مسائلی بود که مشکلاتی را برای کرانچار و تیمش به وجود آورد. خیلی بعید است که این اتفاق باز هم رخ بدهد.

 

کرانچار که فصل گذشته در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا کاملا ناموفق عمل کرد خیلی خوش‌شانس بود که با تفکرات اصولی مدیران سپاهان، نیمکتش را از دست نداد.

 

به همین دلیل او خیلی باید بهتر از قبل نتیجه بگیرد و شاید کسب یک جام و سهمیه آسیایی حداقل خواسته هواداران سپاهان باشد که حالا پس از حدود یک دهه تیم‌شان را در لیگ قهرمانان آسیا غایب می‌بینند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها