کد خبر: ۲۲۶۲۷۱
زمان انتشار: ۱۲:۰۸     ۰۷ خرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فیفادی،سرخیو راموس ماه مارس گذشته 28 سالگی خود را جشن گرفت و در ماه می نیز با تولد اولین فرزندش پدر شد . فصلی که به اتمام رسید بدون شک برای او بهترین فصل فوتبالی اش بود.

به جز معدودی بازی ها همچون بازی برگشت مقابل بارسلونا ، او عملکردی خیره کننده در خط دفاعی رئال مادرید داشت.

گل های حیاتی او در چمپیونزلیگ کمک کردند تا رئال لادسیما را کسب کند و به نوعی او را می توان یکی از کاندیداهای مسلم توپ طلای امسال دانست.

دو گل استثنایی او به بایرن مونیخ و گل معجزه آسای او به اتلتیکو در دالوژ ، رئال را در جاده قهرمانی به مقصد موردنظر رساندند.

حال یک جام جهانی و درخشش او در ترکیب تیم ملی اسپانیا کافی است تا او همچون فابیو کاناوارو تنها مدافعی که در 38 سال اخیر توپ طلا را برده است ؛ صاحب این عنوان شود. پیش از کاناوارو ، بکن بائر دو بار در دهه 70 صاحب این عنوان شده بود.

رقیب جدی سرخیو کسی نیست جز کریستیانو رونالدو همبازی او در رئال مادرید و صاحب توپ طلای سال گذشته. بدون شک رونالدو در حال حاضر شانس اول این عنوان است .

17 گلی که کریس در چمپیونزلیگ امسال به ثمر رساند و رکورد جدیدی که خلق کرد بعلاوه کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان و کوپا دل ری و زدن 31 گل در فصل گذشته ، بار دیگر او را جلوتر از هر بازیکنی کاندید شماره یک توپ طلاکرده اند.

صاحب کفش طلای این فصل با 31 گل این فرصت را دارد تا همراه با راموس دو جام دیگر را همین تابستان با رئال مادرید تصاحب کند.دو سوپرکاپ اروپا و اسپانیا.

درخشش این دو در جام جهانی اگر با کسب این دو سوپرکاپ همراه شود بدون شک باعث خواهد شد که راموس و رونالدو جلوتر از سایرین شانس بردن توپ طلا را را داشته باشند.

باید به انتظار جام جهانی و درخشش احتمالی این دو بنشینیم .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها