کد خبر: ۲۲۶۳۴۶
زمان انتشار: ۱۳:۵۲     ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
کانديداهاي معترض به انتخابات هيات فوتبال استان تهران، در نامه‌اي به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، تعويق زمان برگزاري انتخابات را خواستار شدند.

 

در حالي انتخابات هيات فوتبال استان تهران فردا (پنج‌شنبه) برگزار مي‌شود که بسياري از رسانه‌ها از آن بي اطلاع هستند و ظاهرا فرآيند کار خيلي بي سروصدا و چراغ خاموش دنبال مي‌شود!

چهار تن از شش کانديداهاي رياست هيات فوتبال استان تهران در اعتراض به عملکرد مجري برگزاري انتخابات اين هيات که خودش کانديداست، خواهان لغو انتخابات فردا (پنج‌شنبه) و برگزاري آن توسط گروه بي طرف شدند.

در نامه‌ي اين کانديداها به ميرزا آقابيک، معاون توسعه امور ورزش استان تهران،‌ آمده است:

با سلام و احترام

پيرو اطلاع اينجانبان مقرر گرديده مجمع هيات فوتبال استان تهران در تاريخ 93/3/8 برگزار گردد. لکن در مراحل آماده سازي جهت برگزاري مجمع، برخي ضوابط و مقررات رعايت نگرديده و عملکرد جانبدارانه هيات فوتبال استان، فضاي رقابتي و سالم و انتخابات را مخدوش نموده است که در ذيل به برخي از موارد اشاره مي‌گردد:

1- جابجايي مشکوک و مهندسي شده مسئولان هيات‌هاي فوتبال توابع در زمان برگزاري انتخابات بدون رعايت ضوابط قانوني.

2- عدم رعايت زمان کافي جهت اعلام برنامه‌هاي کانديداها براي اعضاي محترم مجمع از تاريخ آگهي مجمع تا زمان برگزاري.

3- ايجاد رانت اطلاعاتي براي برخي از کانديداها و عدم دسترسي ديگر کانديداها به آن.

4- عدم اعلام درست اسامي اعضاي مجمع و اطلاع رساني مناسب از صاحبان راي به شکلي که برخي اعضاي مجمع همسو با کانديدايي خاص ،مشخص شده و مابقي اعضا نامشخص و مجهول است.

5- بي‌اطلاعي برخي از اعضاي مجمع از دعوتنامه رسمي هيات فوتبال استان تهران جهت حضور در مجمع.

عليهذا از آنجا که لزوم برگزاري هر انتخابات سالمي، شفافيت و اطلاع رساني مناسب و قانوني است، استدعا دارد نسبت به تعويق زمان برگزاري انتخابات دستور مقتضي صادر فرماييد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها