کد خبر: ۲۲۶۵۰۴
زمان انتشار: ۱۰:۲۷     ۰۸ خرداد ۱۳۹۳
در پي سقوط يك دستگاه كاميون به داخل دره در مريوان، دو نفر در محل وقوع حادثه كشته شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر چهارشنبه و به دنبال سقوط يك دستگاه كاميون به داخل دره در مسير مريوان – سقز راننده خودرو و يك سرنشين همراه وي در محل حادثه كشته شدند.

در جريان وقوع اين تصادف كه به علت ناتواني راننده كاميون در كنترل وسيله نقيله روي داد، راننده كاميون و يك سرنشين همراه وي در محل وقوع حادثه جان خود را از دست دادند.

رئيس پليس راه كردستان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه خيز بودن بخش زيادي از مسير مريوان – سقز عنوان كرد: بالغ بر 10 کیلومتر از جاده مریوان - سقز دارای شیب های بسیار تند غیر استاندار و حادثه ساز است و متاسفانه هر چند وقت يك بار ما شاهد وقوع تصادفه هاي دلخراش در اين مسير هستيم.

رمضان نادری گفت: جاده مریوان - سقز یکی از خطرناکترین محورهای موجود در استان كردستان است که متاسفانه آمار تصادفات در این مکان نیز بسیار زیاد است و می طلبد که مسئولان ذیربط نسبت به انجام محدودیت های تردد ماشین های سنگین حامل بار در این مسیر اقدامات لازم را انجام دهند.

وی بيان كرد: در سال گذشته بیش از 37 مورد واژگونی و سقوط ماشین های سنگین حامل بار در این مسیر رخ داده است که متاسفانه پنج مورد از این حوادث منجر به فوت راننده و سرنشین های آن شده است و بقیه آن نیز منجر به ایجاد جرح و خسارات زیاد شده است.

رئيس پليس راه كردستان يادآور شد: سال گذشته مکاتبات زیادی را برای اعمال محدودیت های تردد ماشین های سنگین حامل بار به منظور کاهش آمار تصادفات در مسیر مریوان سقز انجام شد که متاسفانه تا به حال اين پيگيري هاي به نتيجه مشخصي نرسيده است.

نادري در پايان سخنان خود گفت: مسیر دیواندره به سقز نیز یکی از مسیرهای بسیار خطرناک استان كردستان است که متاسفانه آمار تصادفات نیز در این جاده به ویژه در مسیر تکاب دیواندره بسیار بالاست و روزانه در این مسیر تصادفات زیادی صورت می گیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها