کد خبر: ۲۲۶۶۷۳
زمان انتشار: ۱۴:۲۷     ۰۹ خرداد ۱۳۹۳
آیا واقعا ۶۰ درصد مردم بی‌خانه‌اند/
دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران گفت: باید راستگویی را در جامعه رواج دهیم اما متاسفانه جامعه را به سمتی پیش برده‌اند که مردم به خاطر مسائل اقتصادی به دولت دروغهای بزرگ می‌گویند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، غلامحسین کرباسجی صبح جمعه در نشستی با عنوان "حماسه‌های ملی خرداد" که در گرگان برگزار شد، ابراز کرد: کرباسچی  به ثبت نام مرحله دوم یارانه ها در کشور اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به اینکه ما دارای یک کشور اسلامی هستیم و باید راستگویی را در جامعه رواج دهیم اما متاسفانه جامعه را به سمتی پیش برده‌اند که مردم به خاطر مسائل اقتصادی دروغ بزرگ را به دولت می‌گویند.

وی اضافه کرد: در این ثبت‌نام اعلام شده بود که 60 درصد مردم ایران بی‌خانه هستند و آیا این واقعا واقعیت دارد و این به‌عنوان یک دروغ ملی محسوب می‌شود چرا که ما در حال حاضر 21 میلیون خانوار در کشور داریم که این کشور نیز دارای 20 میلیون واحد مسکونی نیز است.

دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی ایران با بیان اینکه اصلاحات زیادی باید در جامعه ایجاد شود، اذعان داشت: اصلاحات فقط برای مقامات دولتی نیست بلکه باید تلاش کنیم تا در جامعه  نیز اصلاحات را به وجود آوریم  و وجود گروه‌های تشکیلاتی می تواند با ورود در مسائل فرهنگی در این زمینه به دولت کمک کند.

وی به نقش گروه های مردمی اشاره کرد و یادآور شد: گروه‌های مردمی و تشکلات می توانند در همه زمینه‌ها نقش آفرین باشند و حتی می‌توانند در ایجاد اشتغال به دولت کمک کنند .

غلامحسین کرباسچی دومین مسئله مهم دولت را مسائل اقتصادی عنوان کرد و ابراز داشت: دولت تلاش دارد تا مسائل اقتصادی کشور را حل کند و تلاش دارد تا با تشکیل خانه های سیاسی به تدریج فضای امنی را برای فعالیت و تلاش به وجود بیاورد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۹
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها