کد خبر: ۲۲۷۱۰۱
زمان انتشار: ۱۲:۴۸     ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
نام مهاجم تيم فوتبال ليورپول در فهرست 23 نفره تيم تحت هدايت اسکار تابارس براي حضور در جام جهاني 2014 قرار گرفت.

 

با وجود نگراني‌هايي که در خصوص ناآمادگي لوئيز سوارز، برترين گلزن ليگ برتر انگليس و برنده کفش طلاي اروپا در فصل گذشته وجود داشت، اسکار تاباراس، سرمربي تيم ملي اروگوئه نام مهاجم ليورپول را در فهرست 23 نفره تيم ملي اروگوئه براي حضور در جام جهاني 2014 برزيل قرار داد.

تاباراس ساعاتي پس از اولين بازي تدارکاتي تيمش برابر ايرلند شمالي که با نتيجه يک بر صفر به سود اروگوئه به پايان رسيد، فهرست 23 نفره بازيکنانش را اعلام کرد. سوارز جزو بازيکناني است که با وجود غيبت در اين بازي و با وجود عمل جراحي که اخيراً روي زانوي وي انجام شده در فهرست نهايي ملي‌پوشان اروگوئه قرار گرفته است.


گزارش‌ها حاکي از آن هستند که پزشک تيم ملي اروگوئه ادعا کرده سوارز براي اولين بازي اين تيم در جام جهاني که 24 خرداد برابر کاستاريکا است، آماده خواهد بود.


تابارس بازيکناني همچون آلخاندرو سيلوا، مدافع تيم لانوس آرژانتين و سباستين اگورن، هافبک کهنه‌کار تيم پالميراس برزيل را از فهرست اوليه و 30 نفره تيمش کنار گذاشت. اگورن، يکي از 8 بازيکني است که در جام جهاني 2010 براي تيم ملي اروگوئه به ميدان رفت اما هيچ کدام در اين دوره از جام جهاني حضور ندارند.


فهرست 23 نفره تيم ملي اروگوئه به شرح زير است:


دروازه‌بانان

فرناندو موسلرا (گالاتاسراي)، مارتين سيلوا(واسکوداگاما) و رودريگو مونوس(ليبرتاد)



مدافعان

ماکسيميليانو پريرا (بنفيکا)، ديه‌گو لوگانو(وست برومويچ)، ديه‌گو گودين، خوسه ماريا خيمنس (هر دو از اتلتيکومادريد)، سباستين کواتس(ليورپول)، مارتين کاسرس(اروگوئه) و خورخه فوسيله(پورتو)



هافبک‌ها

آلوارو گونسالس(لاتزيو)، آلوارو پريرا(سائوپائولو)،والتر گارگانو(پارما)،اخيديو آروالو ريوس(مورليا)، ديه‌گو پرس(بولونيا)، کريستين رودريگس(اتلتيکومادريد)،گاستون راميرس(ساوتهمپتون) و نيکلا لوديرو(بوتافوگو)


مهاجمان

لوئيس سوارز(ليورپول)، ادينسون کاواني(پاري‌سن‌ژرمن)، آبل هرناندس(پالرمو)، ديه‌گو فورلان(سرزو اوزاکا) و کريستين استواني(اسپانيول)


تيم ملي اروگوئه در جام جهاني 2014 با تيم‌هاي ملي انگليس، ايتاليا و کاستاريکا همگروه است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها