کد خبر: ۲۲۷۱۴۶
زمان انتشار: ۱۳:۳۹     ۱۱ خرداد ۱۳۹۳

سرمربی تیم ملی بوکس بزرگسالان از اضافه شدن مرتضی سپهوند به کادر فنی تیم ملی خبر داد.

اکبر احدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: در مجمع انتخابات ریاست فدراسیون خیلی از روسای هیات ها انتظار داشتند که از استان‌هایشان مربیانی را به اردوی تیم ملی دعوت کنیم که ما هم بعد از صحبت با مسئولان فدراسیون تصمیم گرفتیم این خواسته را اجرایی کنیم.

مرتضی سپهوند، ملی‌پوش سابق ایران از امروز (یکشنبه) به اردوی تیم ملی اضافه شده و این مرحله از اردو را در کنار ما خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مرتضی سپهوند تنها برای این اردو به تیم ملی آمده یا قرار است تا بازی‌های آسیایی در کنار تیم باشد، افزود: برخی مربیان به صورت مقطعی به اردو دعوت می‌شوند ، اما در مورد سپهوند دوست داریم که او تا پایان اردوها در کنارمان باشد. اگر از نظر کاری مشکل نداشته باشد در کنار تیم می ماند مگر این که مشکل داشته باشد.

سرمربی تیم ملی بوکس بزرگسالان در مورد برنامه‌های بعدی تیم ملی، گفت: طبق برنامه‌ریزی که انجام داده‌ایم قرار است 23 خرداد ماه به ایتالیا برویم و یک اردوی مشترک در این کشور داشته باشیم. مدارک لازم برای این اعزام را ارائه ‌کرده‌ایم و در حال سپری شدن کارهای اداری هستیم.

وی ادامه داد: دور جدید اردوی تیم ملی از روز گذشته با حضور 20 بوکسور آغاز شده که قرار است از امروز به "لاویج" در شهرستان نور برویم و اردو را در آنجا ادامه دهیم. این منطقه بالاتر از سطح دریا است و برای کارهایی که می‌خواهیم انجام دهیم مکان مناسبی است.

احدی در مورد وضعیت علی مظاهری، افزود: او از وقتی به اردو آمده روز به روز بهتر شده است و با مدالی که در تورنمنت ازبکستان گرفت از لحاظ روانی هم در شرایط خوبی قرار گرفته است. این بوکسور خوب ایران به روحیه و انگیزه نیاز داشت که به دست آورده و در حال آماده شدن است. مظاهری اگر با همین شرایط ادامه دهد قطعا باید به فینال بازی‌های آسیایی فکر کند.

وی با اشاره به این که جاسم دلاوری هم شرایط مطلوبی دارد، گفت: این بوکسور سنگین وزن ایران در تورنمنت روسیه برنز گرفت، اما در صحبتی که با مسئولان تیم داشتم از نحوه مبارزاتش رضایت کامل نداشتند.

سرمربی تیم ملی اظهار کرد: سجاد محرابی که مدت‌ها به خاطر مصدومیتش از اردو دور بود، اما اکنون که شرایطش بهتر شده به اردو اضافه خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها