کد خبر: ۲۲۷۷۷۴
زمان انتشار: ۱۹:۱۴     ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
در دوران مدیریت چند ماهه جناب ملک احمدی به وقوع پیوست:
سفارش خرید 500 دوره از مجموعه 14 جلدی خاطرات حجت الاسلام اکبر هاشمی رفسنجانی به نشر معارف انقلاب اسلامی با هزینه قیمت هر دوره 400 هزار تومان، تنها سفارش نهاد کتابخانه های عمومی کشور در دوران مدیریت جناب ملک احمدی می باشد. این سفارش در حالی صورت پذیرفته است که در این مدت نهاد کتابخانه ها به بهانه کمبود بودجه جهت تجهیز کتابخانه های کشور سفارش خرید دیگری نداشته است.
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه 598، در حالی که در دوران مدیریت چند ماهه ملک احمدی در نهاد کتابخانه های عمومی کشور به علل مختلفی چون بهانه کمبود بودجه، خرید کتاب از ناشران متوقف شده بود با خبر شدیم که تنها یک مورد کتاب به یکی از ناشران کشور سفارش داده شده بود.

سفارش 500 دوره از مجموعه 14 جلدی خاطرات حجت الاسلام اکبر هاشمی رفسنجانی به نشر معارف انقلاب اسلامی با هزینه قیمت هر دوره 400 هزار تومان، تنها سفارش نهاد کتابخانه های عمومی کشور در دوران مدیریت جناب ملک احمدی می باشد.


سفارش مجموعه خاطرات آقای هاشمی در حالی صورت پذیرفته است که در این مدت نهاد کتابخانه های عمومی کشور به بهانه کمبود بودجه جهت تجهیز کتابخانه های کشور سفارش خرید دیگری نداشته است.

این در حالی است که پس از افزایش انتقادها نسبت به برکناری مهندس منصور واعظی از دبیر کلی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، روز گذشته علیرضا مختارپور با حکم علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جایگزین ملک احمدی گردید.

لازم به ذکر است که مدیریت دفتر نشر معارف انقلاب اسلامی و سایت شخصی آقای هاشمی رفسنجانی بر عهده محسن هاشمی و زیر نظر مستقیم حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی می باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۳
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها