کد خبر: ۲۲۸۲۳۱
زمان انتشار: ۱۹:۵۹     ۱۷ خرداد ۱۳۹۳

خط خوردن محمدرضا خلعتبری از لیست تیم ملی برای جام جهانی و پیش تر کنار گذاشته شدن پیام صادقیان و محسن بنگر از این تیم، چندان به مذاق پرسپولیسی ها خوش نیامده است. بدون تردید هر سه بازیکن توانایی همراهی تیم ملی در جام جهانی را داشتند اما با تصمیم کی روش، این مسابقات را از تلویزیون دنبال خواهند کرد.

بر خلاف آنچه بسیاری از طرفداران پرسپولیس می پندارند، عدم دعوت کی روش از این نفرات نه تنها به ضرر باشگاه پرسپولیس نیست، بلکه می تواند کمک شایانی به تیم پرطرفدار پایتخت بکند. حضور و درخشش در بزرگترین تورنمنت فوتبال، فرصت را برای اروپایی شدن پیام صادقیان فراهم می کرد تا این بازیکن پس از تنها یک سال از جمع سرخپوشان جدا شود.

خلعتبری نیز با توجه به شرایط سنی اش این شانس را داشت که بار دیگر به شدت مورد توجه تیم های حوزه خلیج فارس قرار بگیرد و با پیشنهادی نجومی روبرو شود. اتفاقی که ممکن بود در صورت حضور در جام جهانی برای محسن بنگر نیز رخ دهد و کار نگه داشتن این بازیکنان در باشگاه را با مشکل مواجه کند.

از طرف دیگر، قلم قرمز کشیدن روی نام این نفرات، انگیزه آن ها را در لیگ چهاردهم چندین برابر خواهد کرد. شکی نیست که آن ها از اولین روز تمرینات تا آخرین روز لیگ، برای اثبات شایستگی نادیده گرفته شده شان در راه حضور در جام جهانی بازی می کنند. در واقع تصمیم کی روش برای کنار گذاشتن این نفرات علیرغم ظاهر تلخ و طعم گس اش برای پرسپولیسی ها، در لیگ پیش رو کمک حال باشگاه آن ها خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها