کد خبر: ۲۲۸۲۷۹
زمان انتشار: ۲۲:۱۹     ۱۷ خرداد ۱۳۹۳

رییس فدراسیون والیبال با اظهار خشنودی از پیروزی تیم ملی مقابل برزیل گفت: خوشحالم که با این برد خیال مردم از تغییر سرمربی و کادر فنی راحت شد و ان‌شاءالله به افق خود یعنی سکوی المپیک می‌رسیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدرضا داورزنی که قبل از مسابقه ایران و برزیل برد ملی‌پوشان کشورمان را برابر پرافتخارترین تیم والیبال جهان پیش‌بینی کرده بود، در این باره اظهار کرد: به نوبه خودم این موفقیت را به همه ملی‌پوشان عزیز و همچنین مردم خوب ایران تبریک می‌گویم. خوشحالم که بازیکنان مزد تلاش خود را گرفتند. همچنین خیال مردم از تغییر کادر فنی و سرمربی تیم ملی راحت شد. در روزهای گذشته ایمیل‌های زیادی را از مردم می‌گرفتم که نگران وضعیت تیم ملی بودند اما شاهد هستیم که مسیر موفقیت‌های تیم ملی همچنان صعودی است.

وی افزود: امیدوارم روز جمعه و یکشنبه هفته آینده در خاک کشور خودمان بار دیگر مقابل برزیل خوب بازی کنیم و این مسیر موفقیت را ادامه دهیم و دل مردم را شاد کنیم. البته نباید فراموش کنیم که هنوز مسابقه‌های لیگ جهانی تمام نشده است و ما فقط یک برد مقابل برزیل کسب کردیم.

رییس فدراسیون والیبال در پایان گفت: امیدوار هستم که مسیر موفقیت‌های والیبال همچنان در مسابقه‌های قهرمانی جهان ادامه داشته باشد و ما بتوانیم به افق چشم‌انداز خود در المپیک 2016 دست یابیم و در این مسابقه‌ها روی سکو برویم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها