کد خبر: ۲۳۱۰۴۹
زمان انتشار: ۱۹:۲۹     ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
به گزارش 598، گرد مولر، مهاجم افسانه‌اي فوتبال آلمان از بازيکن همنام خود در تيم ملي آلمان حمايت کرد تا بتواند بهترين گلزن تاريخ جام‌جهاني شود.

توماس مولر در نخستين بازي آلمان در جام جهاني مقابل پرتغال هت‌تريک کرد تا جمع گل‌هاي خود در جام‌هاي جهاني را به هشت گل در هفت بازي برساند.

رکورد گلزني در جام‌جهاني با 15 گل در دست رونالدوي برزيلي است و پس از او ميرسلاو کلوزه و گرد مولر هر دو از آلمان 14 بار گل زده‌اند. البته کلوزه امسال اين فرصت را دارد که با گلزني براي آلمان رکورد رونالدو را بشکند.

گرد مولر، مهاجم سابق تيم ملي آلمان در حمايت از مهاجم هم نام خود به روزنامه‌ "بيلد" گفت: مطمئنم که توماس مولر مي‌تواند بهترين گلزن تاريخ جام‌جهاني شود و رکورد رونالدو را بشکند؛ چرا که هنوز مي‌تواند در دو يا سه جام جهاني ديگر هم بازي کند.

آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان هم که پس از پايان بازي مقابل پرتغال در رختکن آلمان حضور يافته بود، مولر را به گلزني بيشتر تشويق کرده بود. مهاجم ملي‌پوش بايرن‌ مونيخ در اين رابطه گفت: با هم چند کلمه‌اي صحبت کرديم. او گفت که انتظار گل‌هاي بيشتري از من دارد اما نيازي نيست که در هر بازي سه گل بزنم. او ترجيح مي‌داد که من گل‌هايم را در بازي‌هاي مختلف تقسيم کنم!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها