کد خبر: ۲۳۱۲۶۷
زمان انتشار: ۱۳:۳۷     ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
در تمرین امروز تیم آرژانتین تیمی را که احتمالا مقابل ایران قرار خواهد گرفت آزمایش شد كه نشان از تغییر عقیده سرمربی این تیم داشت.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از آی اسپورت، تمرین امروز تیم ملی آرژانیتن در بلو اریزنته انجام شد و در این تمرین یک بازی درون تیمی بسیار جدی نیز برگزار شد. نکته قابل توجه، استفاده سابه یا از سیستم 4-3-3 و قرار دادن گاگو و هیگواین در ترکیب تیم اصلی بود.

 

این یعنی همان چیزی که مسی به آن علاقه دارد. دی ماریا که دچار مصدومیت جزئی شده بود امروز در ترکیب تیم اصلی به میدان رفت و هیگواین در خط حمله و جلوتر از مسی بازی می کرد.

 

ترکیب تیم اصلی در بازی درون تیمی بدین شکل بود : رومرو - سابالتا - گارای - فرناندس - روخو - گاگو - ماسچرانو - دی ماریا - مسی - آگرو - هیگواین.

 

سابه یا امروز هر 4 شگفت انگیز خود را در ترکیب تیم اصلی قرار داده بود و به خوبی مشاهده کرد که این نفرات در قالب این سیستم تا چه اندازه تیم آرژانتین را شاداب تر و پر تحرک تر می کنند.

 

به نظر می رسد که مسی برنده جنگ پنهان با مربی خود شده باشد و تیم اصلی امروز در بازی درون تیمی ؛ همان تیمی خواهد بود که روز شنبه مقابل ایران قرار خواهد گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها