کد خبر: ۲۳۱۵۸۷
زمان انتشار: ۱۲:۵۹     ۳۱ خرداد ۱۳۹۳
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با «نسیم» با اعلام اینکه قطعا این موضوع را در کمیسیون پیگیری خواهیم کرد افزود: سینمای کشور باید به روز باشد و براساس حل مشکلات مردم حرکت کند

به گزارش پایگاه 598، رمضان علی شجاعی کیاسری، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با «نسیم» در رابطه با اکران فیلم حامی فتنه 88 و انتشار کتاب " ایران در گذر روزگاران " گفت: من نشنیده‌ام که وزرات ارشاد بخواهد به فیلم‌ها و یا کتابی که خط مشی فتنه را در کشور دنبال می کند مجوز دهد، اما اگر مجوز‌ اکران به این گونه فیلم‌ها از سوی این وزارت خانه صادر شده باشد وزارت ارشاد کار خلافی را انجام داده است.

وی افزود: ارائه مجوز به فیلم‌هایی که جهت گیری فتنه در آن مشاهده می شود در راستای وظایف وزرات ارشاد نیست و قطعا این گونه رفتارها فضا را برای ادامه کار وزیر ارشاد سنگین‌تر می‌کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به این که نیاز امروز جامعه ما باید در همه بخش‌ها خود را نشان دهد، افزود: سینمای کشور ایران باید به روز باشد و بر اساس حل مشکلات مردم حرکت کند.

شجاعی کیاسری در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا مجوز دادن به اکران فیلم‌های حامی فتنه توسط وزرات ارشاد به معنای باز کردن پای فتنه گران در عرصه فرهنگی کشور نیست؟ بیان کرد: حتما اینگونه است واگر این موضوع در کمیسیون فرهنگی مطرح شود قطعا اعضای کمیسیون آن را پیگیری خواهند کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها