کد خبر: ۲۳۲۲۷۴
زمان انتشار: ۱۱:۴۲     ۰۳ تير ۱۳۹۳
جمشیدیان یک سال دیگر آبی پوش ماند
هافبک فصل قبل استقلال صبح امروز پس از حضور در دفتر نظری؛ مسئول نقل و انتقالات باشگاه، قرارداد خود را به مدت یک سال دیگر با این تیم تمدید کرد  احمد جمشیدیان هافبک فصل گذشته این تیم که بیشتر بازی های فصل پیش را به دلیل مصدومیتی کهنه از دست داده بود، امروز پس از حضور در دفتر نظری؛ مسئول نقل و انتقالات باشگاه ، قرارداد خود را به مدت یک سال دیگر با این تیم تمدید کرد.لازم به یادآوری است جمشیدیان فصل گذشته از تیم سپاهان به جمع آبی پوشان پایتخت پیوسته بود.

امید خالدی با فولاد تمدید کرد
امید خالدی، مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد. خالدی پس از توافق با باشگاه فولاد، ساعتی پیش قرارداد خود را با این باشگاه در هیات فوتبال خوزستان برای سه فصل تمدید کرد. پیش از این نیز مهرداد جماعتی، اسماعیل شریفات و مهدی بدرلو برای دو فصل و شهاب کرمی برای سه فصل، با فولادی‌ها تمدید کرده بودند.

ساموئل به پیکان پیوست
جی لوید ساموئل و میلاد نوری با پیکان قرارداد بستند.  جی لوید ساموئل، هافبک دفاعی فصل پیش تیم فوتبال استقلال پس از توافق با مسوولان باشگاه پیکان،‌ به این تیم پیوست. همچنین میلاد نوری هافبک هجومی فصل گذشته تیم فوتبال راه آهن نیز با قراردادی به تیم پیکان تهران اضافه شد. پیش از این نیز مهدی رحمتی، سعید دقیقی ، امیرحسین فشنگچی و محمد نصرتی، به تیم فوتبال پیکان تهران پیوسته بودند.

غلامرضا رضایی به نفت تهران پیوست
غلامرضا رضایی با قراردادی یک ساله به تیم نفت پیوست. رضایی که متولد 15 مرداد 1363 در شهر شیراز است، سابقه بازی در تیم الامارات و همچنین تیم‌های ایرانی فجر سپاسی شیراز، صبا باطری، پرسپولیس و فولاد خوزستان را در کارنامه خود دارد. وی در سال 87 به تیم ملی فوتبال ایران به مربیگری علی دایی دعوت شد و در بازی با تیم ملی فوتبال زامبیا اولین گل ملی خود را به ثمر رساند.

دروازه‌بان پرسپولیس به نفت مسجد سلیمان پیوست
رضا محمدی، دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس، امروز (دوشنبه) با حضور در دفتر این باشگاه، قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد و به عضویت تیم نفت مسجد سلیمان درآمد. این بازیکن که فصل گذشته در تیم پرسپولیس فرصت بازی کردن پیدا نکرد، قراردادی یک ساله با تیم نفت مسجد سلیمان امضا کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها