کد خبر: ۲۳۲۵۸۸
زمان انتشار: ۱۲:۴۹     ۰۴ تير ۱۳۹۳
سال گذشته برخی از بازیکنان تیم ملی والیبال پیش از اعزام به اردوی برون‌مرزی آذربایجان گذرنامه مربی بدنساز خود را پنهان کردند تا او همسفرشان نباشد!
به گزارش پایگاه 598 به نقل از دانا، سال گذشته برخی از بازیکنان تیم ملی والیبال پیش از اعزام به اردوی برون‌مرزی آذربایجان گذرنامه مربی بدنساز خود را پنهان کردند تا او همسفرشان نباشد! اما کادر فنی هم با مورد بررسی قرار دادن هتل ملی‌پوشان و بازبینی فیلم دوربین های مدار بسته، بازیکنانی که این کار را انجام داده بودند پیدا کردند و همچنین محل اختفا گذرنامه مربی مشخص شد!. بعد از اینکه این جریان به گوش داورزنی رئیس فدراسیون رسید، داورزنی اعلام کرد که بهتر است این تیم منحل شود و بازیکنان خاطی نیز اجازه بازی در لیگ و تیم ملی را نخواهند داشت، اما با وساطت سرمربی برای اینکه آبروی بازیکنان حفظ شود تیم منحل نشد و ملی‌پوشان راهی مسابقات قهرمانی آسیا شدند که البته جایگاهی بهتر از هشتمی هم به دست نیاوردند.
 
جالب است بدانید بعد از این اتفاقات این بازیکنان نه تنها از حضور در لیگ محروم نشدند، بلکه بازهم به تیم ملی دعوت شدند! به هر حال این ملی پوشان هم جوان هستند و جوان هم گاهی اوقات خطا می کند!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها