کد خبر: ۲۳۳۰۱۱
زمان انتشار: ۱۳:۴۶     ۰۷ تير ۱۳۹۳
سرمربي تيم ملي فوتبال بلژيک معتقد است که شانس تيمش براي صعود به مرحله يک‌چهارم نهايي جام‌جهاني 50-50 است.

 

به گزارش پایگاه 598، مارک ويلموتس که شاگردانش در مرحله يک هشتم نهايي جام‌جهاني بايد مقابل تيم ملي آمريکا به ميدان بروند، اظهار داشت: آنچه از مرحله گروهي انتظار داشتم، صعود به دور بعد بود؛ اينکه دفاع تيمي خوبي داشته باشيم و در زمان مناسب ضدحمله بزنيم. اگر در دقيقه 75 گل مي‌زنيم، اين نشان مي‌دهد که ما حريفمان را بسيار خسته مي‌کنيم.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: مي‌توانيد در جام‌جهاني دو حالت داشته باشيد: ناراحت يا عصباني باشيد از اينکه بازي نمي‌کنيد يا اينکه فکر کنيد شانس من هم فرا مي‌رسد و من از آن استفاده مي‌کنم.

شاگردان ويلموتس با پيروزي در سه مسابقه خود در مرحله گروهي به يک هشتم رسيدند.

سرمربي تيم ملي فوتبال بلژيک خاطرنشان کرد: در شرايط متفاوتي قرار داريم. جام‌جهاني تازه‌اي شروع نشده است اما اين مسابقه‌اي است که بايد از ابتداي بازي بهترين تيمتان را به زمين بفرستيد؛ با اين حال هميشه به پلن B يا C نياز داريم زيرا هرگز نمي‌دانيد چه اتفاقي خواهد افتاد.

وي اضافه کرد: اکنون اين فرصت را داريم که به مرحله يک‌چهارم نهايي برسيم. شانس ما 50-50 است. مي‌دانم که مردم خواهند گفت ما مدعي هستيم اما اين براي من مشکلي نيست. از ابتدا به ما گفته شده است که ما بايد قهرمان جام‌جهاني شويم بنابراين اين مشکل نيست.

وبلموتس گفت: ما اين را خواهيم پذيرفت و قبول خواهيم کرد که تيممان، بازيکنانمان و انگيزه‌مان بايد پيشرفت کند و هيچ ناراحتي نداريم زيرا همه بازيکنان تمام تلاششان را به کار خواهند بست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها