کد خبر: ۲۳۳۸۷۵
زمان انتشار: ۱۴:۰۱     ۱۱ تير ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598، 1. آدام لالانا هافبک 26 ساله تیم ملی انگلستان و باشگاه ساوتهمپتون به انتقالی 31 میلیون یورویی به صورت رسمی به لیورپول پیوست.

2. میرور گزارش داده است که آس رم و منچسترسیتی بر سر انتقال مهدی بن عطیه به توافق رسیده اند. انتظار می رود بن عطیه با انتقالی 37.5 میلیون یورویی راهی اتحاد شود.

3. توتو اسپورت گزارش داده است که یوونتوس با جیانلوئجی بوفون بر سر تمدید قراردادش به توافق رسیده است. قرارداد جدید بوفون تا تابستان 2016 اعتبار خواهد داشت. این قرارداد گزینه تمدید برای 1 سال دیگر هم در آن گنجانده شده است.

4. طبق ادعای میرور فرانک لمپارد 6 ماه آینده را برای ملبورن سیتی استرالیا بازی خواهد کرد. لمپارد برای فصل آینده ام ال اس راهی تیم نیویورک سیتی خواهد شد.

5. باشگاه لاتزیو به صورت رسمی مارکو پارولو مهاجم پارما را به خدمت گرفت. پارولو با قراردادی 5 ساله و حقوقی 1 میلیون یورویی به لاتزیو پیوسته است.

6. مذاکرات فیلیپه لوئیس با اتلتیکو به بن بست رسیده است و انتظار می رود او به زودی راهی چلسی شود.

7. قرارداد استبان کامبیاسو هافبک 34 ساله اینتر به پایان رسیده است. گاتزتادلوسپورت از انتقال او به تاتنهام خبر می دهد.

8. طبق اخبار رسانه های ایتالیای اتلتیکو مادرید سمیر هندانوویچ و مائور ایکاردی از اینترمیلان را زیر نظر گرفته است. اتلتیکو حاضر است برای این 2 بازیکن 31 میلیون یورو پرداخت کند.

9. هامبورگ و هرتابرلین بر سر انتقال پیر-میشل لازوگا به توافق رسیده اند. بیلد گزارش داده است که هامبورگ برای نهایی کردن انتقال این مهاجم 22 ساله 8 میلیون یورو به هرتا خواهد پرداخت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها