کد خبر: ۲۳۴۴۱۹
زمان انتشار: ۱۲:۵۷     ۱۵ تير ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،به گزارش Four Four Two، دیشب (شنبه) بلژیک در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی، با تک گل گونزالو هیگواین، بازی را به آرژانتین واگذار و با جام جهانی وداع کرد. با اینکه از بلژیک به عنوان پدیده احتمالی این بازی ها یاد می شد، آنها نتوانستند مقابل آلبی سلسته ها نتیجه بگیرند و اکنون باید به خانه بازگرند. با تمام این ها، ادن هازارد ستاره خط هافبک چلسی که جام جهانی درخشانی را پشت سرنگذاشت، اذعان داشته یارانش با سربلندی برزیل را ترک خواهند گفت:

«گل زودهنگام صدمه بسیاری به شاکله تیمی مان زد. خیلی ناامید شدم، ولی در کل جام جهانی خوبی پشت سر گذاشتیم و در نهایت به هدف اولیه مان رسیدیم. باید بتوانیم همکاری تیمی مان را قوی تر کنیم و بتوانیم آنقدر خوب کار کنیم که گویا در حال تمرین هستیم. می دانم که می توانستیم بهتر از این هم باشیم، ولی باید سرمان را بالا بگیریم. مسابقات برزیل درس بزرگی برایمان بود و اکنون به خودمان بسته است که از آن بیاموزیم یا نه. اکنون تیمی جوان و مستعد داریم. باید به آینده بنگریم. تا به اینجا هم بسیار خوب عمل کردیم که توانستیم به جمع 8 تیم پایانی برسیم.»

آرژانتین با شکست بلژیک خود را حریف هلندی کرد که در ضربات پنالتی، کاستاریکا را از پیش رو برداشت. این دو تیم باید 30 دقیقه بامداد پنج شنبه به وقت ایران، به مصاف هم بروند تا یکی از آنها راهی فینال و جدال قهرمانی جهان شود.

 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها