کد خبر: ۲۳۴۵۷۲
زمان انتشار: ۱۲:۴۹     ۱۶ تير ۱۳۹۳
دستيار فان خال در نيمکت تيم ملي فوتبال هلند براين باور است که مهار مسي بسيار سخت است. البته او تاکيد کرد که در هلند هم بازيکني چون روبن بازي مي‌کند که بسيار سخت مي توان او را مهار کرد.

به گزارش پایگاه 598،  جام جهاني 2014 برزيل به اوج حساسيت خود رسيده است. چهار تيم آلمان،برزيل،هلند و آرژانتين به نيمه نهايي راه يافته اند و بايد براي صعود به فينال و بالا بردن جام در هر دو ديدار پيش‌رو به پيروزي برسند.

تيم ملي فوتبال هلند در يکي از حساس ترين بازيهاي اين مرحله به مصاف آرژانتيني مي‌رود که يکي از بهترين بازيکنان تاريخ فوتبال جهان يعني ليونل مسي را در اختيار دارد.

پاتريک کلايورت، ستاره سابق تيم ملي فوتبال هلند پيش از اين ديدار به ستايش از ليونل مسي پرداخت و او را بازيکني استثنايي خواند. البته او تاکيد کرد که هلند هم بازيکني همچون آرين روبن را در اختيار دارد که مهار او بسيار سخت است. کلايورت که در حال حاضر دستيار فان خال در نيمکت "لاله‌هاي نارنجي" است، گفت: مسي يک بازيکن استثنايي است و مهار و کنترل او در زمين بسيار سخت است. مسي اين توانايي را دارد که در هر لحظه براي تيمش سرنوشت‌ساز ظاهر شود و يک تنه نتيجه بازي را تغيير دهد. او فوق العاده است، اما بايد اين نکته را هم بگويم که تيم ملي آرژانتين در مسي خلاصه نمي شود. در اين تيم بازيکنان بزرگ ديگري هم بازي مي کنند که اين توانايي را دارند که نتيجه بازي را تغيير دهند.بازي بسيار سختي پيش‌رو داريم.

او ادامه داد: چگونه مي‌توان مسي را متوقف کرد؟ آنها چطور مي خواهند آرين روبن را متوقف کنند؟ اين دو سوال دغدغه فان خال و سابيا سرمربيان هر دو تيم است. آنها پيش از آغاز بازي بدون شک به اين دو سوال فکر مي کنند. بايد روز مسابقه فرا رسد تا ببينيم انديشه کدام يک از مربيان بر ديگري برتري دارد. آرژانتين تيم بسيار خوبي است و بدون شک ما کار بسيار سختي پيش‌رو داريم. پيروز شدن در اين ديدار اصلا آسان نيست. بايد در اين ديدار با نهايت تمرکز ظاهر شد و هر آنچه را که در توان داريم رو کنيم. ما از نظر بدني تا الان کاملا آماده هستيم و اصلا خسته نيستيم. اين در حالي است که 120 دقيقه بازي نفسگير برابر کاستاريکا داشتيم، اما چهار روز استراحت مي‌کنيم و خود را کاملا آماده ديدار حساس برابر آرژانتين مي‌کنيم. الان زمان استراحت و آماده کردن است. مي خواهيم بهترين بازي خود را برابر آرژانتين انجام دهيم.

مهاجم سابق آبي- اناريها در پايان سخنان خود گفت: ما اين توانايي را داريم که بازي خوبي را برابر آرژانتين به نمايش گذاريم. اين توانايي را داريم که برابر تيم آرژانتين به پيروزي برسيم و براي دومين بار پياپي جواز صعود به فينال را کسب کنيم. با بازيکناني که در اختيار داريم به قهرماني و بالابردن جام در برزيل فکر مي‌کنيم. ما بازيکن بزرگي چون آرين روبن را در اختيار داريم که مهار او در زمين بسيار سخت است. به پيروزي در اين بازي اميدواريم و تنها براي پيروزي به ميدان مي‌رويم.

دو تيم هلند و آرژانتين تنها تيم‌هايي هستند که در هر 5 بازي که در برزيل به ميدان رفته‌اند پيروز شده‌اند. هلند در گروهي که تيم‌هاي بزرگي چون اسپانيا و شيلي در آن حضور داشتند به عنوان صدرنشين به دور بعد صعود کرد اما کار آرژانتين راحت‌تر بود، چرا که توانست بوسني، ايران و نيجريه را از پيش رو بردارد و به عنوان تيم نخست به دور بعد صعود کند. شاگردان سابيا در يک چهارم نهايي با تک گل هيگوآين بلژيک را از پيش‌رو برداشتند اين در حالي است که هلند در ضربات پنالتي از سد تيم شگفتي‌ساز کاستاريکا گذشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها