کد خبر: ۲۳۵۰۸۶
زمان انتشار: ۲۰:۲۶     ۱۸ تير ۱۳۹۳
به گزارش 598،مهدي محمدنبي درباره اعلام آمادگي برخي مربيان مطرح دنيا براي سرمربيگري تيم ملي فوتبال ايران عنوان کرد: يکسري از آژانس‌هاي نقل و انتقالات بين المللي به ما گزينه‌هايي را براي سرمربيگري تيم ملي ايران پيشنهاد کرده‌اند که در بين آنها نام مربيان بزرگ هم به چشم مي‌خورد.

وي با بيان اينکه تاکنون تعداد اين مربيان را اعلام نکرده است، ادامه داد: اسامي مطرح شده گمانه‌زني رسانه‌اي است. ما پيشنهاد خود را به کي‌روش ارائه کرده‌ايم و منتظر پاسخ او هستيم. اکنون تنها گزينه فدراسيون فوتبال کارلوس کي‌روش است و تا زماني که تکليف او مشخص نشود سراغ گزينه‌هاي ديگر نخواهيم رفت.

به گزارش تسنيم، دبيرکل فدراسيون فوتبال خاطرنشان کرد: مقامات مسئول در فدراسيون نظرات خود را مي‌دهند اما در نهايت اين کفاشيان است که با مشورت وزارت ورزش تصميم نهايي را مي‌گيرد. مطمئنا کفاشيان و وزارت ورزش تصميمي مي‌گيرند که به سود فوتبال ايران باشد. آنچه براي رئيس فدراسيون و مقامات وزارت ورزش اهميت دارد اين است که با يک تصميم خوب مردم ايران روزهاي خوشي را در عرصه فوتبال تجربه کنند.

نبي درباره اينکه سوسيچ سرمربي بوسني گفته پيشنهاد ايران را نپذيرفته است، تاکيد کرد: تا اين لحظه با هيچ مربي‌اي صحبت نکرده‌ايم. اگر قرار باشد روزي کي‌روش در ايران نباشد سراغ مربيان بزرگتر از او خواهيم رفت.

وي با بيان اينکه فدراسيون فوتبال به دانش مربيان ايراني هم توجه مي‌کند، گفت: بايد حرمت مربيان ايراني حفظ شود. ما در کشورمان مربيان خوبي داريم که مي‌توانند سرمنشا اتفاقات خوب در فوتبال باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها