کد خبر: ۲۳۵۵۴۷
زمان انتشار: ۲۳:۳۳     ۲۱ تير ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،دو تیم آرژانتین و آلمان فینال جام‌جهانی 2014 برزیل را یکشنبه در ورزشگاه بزرگ ماراکانا برگزار خواهند کرد. آرژانتینی‌ها امیدوارند که با لیونل مسی جام قهرمانی را بالای سر ببرند؛ کاری که مارادونا در جام‌جهانی 1986 برای آنها انجام داد.

لیونل مسی امید اول گلزنی آرژانتین در بازی یکشنبه شب تاکنون افتخارات زیادی کسب کرده است که می‌توان به کسب چهار توپ طلای فوتبال جهان اشاره کرد. او عنوان کرده، حاضر است تمامی این افتخارات را بدهد تا قهرمانی در جام‌جهانی را به دست آورد.

مسی در گفت‌وگو با روزنامه بیلد آلمان گفت: قطعا جام‌جهانی را به توپ طلا ترجیح می‌دهم. در واقع حاضرم هر چهار توپ طلایم را بدهم تا در عوض فردا جام را با خود به آرژانتین ببرم؛ به عنوان یک فوتبالیست بردن جام‌جهانی بزرگترین آرزوی من است. اکنون بیش از هر زمان دیگری به این افتخار بزرگ نزدیک شده و می‌خواهم هر طور شده فردا پیروز از زمین بیرون بیایم و به این افتخار بزرگ برسم.

مسی در ادامه گفت: می‌دانم قهرمانی در جام‌جهانی چه حس و حالی خواهد داشت. از هم‌تیمی‌هایم در بارسلونا مثل ژاوی و اینیستا پرسیدم که قهرمانی در جام‌جهانی چه احساسی دارد. آنها درباره قهرمانی در جام‌جهانی 2010 خیلی با من صحبت کردند و اکنون خیلی اشتیاق دارم تا این حس بزرگ را فتح کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها