کد خبر: ۲۳۵۹۸
زمان انتشار: ۱۸:۰۶     ۲۶ مهر ۱۳۹۰
نکته مهم و قابل تقدیر و تشکر در این میان، اینکه پس از افشای این تخلف، دستگاه قضایی بلافاصله با آن سه قاضی متخلف برخورد کرده و پرونده به دست قضات دیگری سپرده می‌شود که بنا بر اظهارنظر حجت‌الاسلام منتظری، رییس دیوان عدالت اداری، گذراندن مراحل بررسی آن همچنان ادامه دارد.
پس از آنکه بنا بر شکایت مطروحه از حمید بقایی در دیوان عدالت اداری، این دیوان حکم به انفصال از خدمت معاون رییس‌جمهور داد، بقایی ضمن تکذیب این مسئله، به کمک رسانه‌های همسو، تلاش کرد ماجرا را به گونه‌ای دیگر نشان دهد و سرانجام نیز به این حکم اعتراض کرد که پرونده دوباره به جریان افتاد.

به گزارش598 به نقل از تابناک، در پس این ماجرا اما شنیده شد، برخی از قضات که قرار بود پرونده تجدیدنظر آقای بقایی به دست آنها برسد، برای گذراندن تعطیلات عید توسط آقای بقایی به جزیره کیش فرستاده می‌شوند. این در حالی است که گفته می‌شود، هزینه جا و مکان در آن هتل در ایام عید، شبی 700 هزار تومان بوده است.

بنا بر این گزارش، از میان این تعداد، پرونده بقایی در اختیار سه نفر قرار می‌گیرد و سرانجام حکم برائت صادر می‌شود.

نکته مهم و قابل تقدیر و تشکر در این میان، اینکه پس از افشای این تخلف، دستگاه قضایی بلافاصله با آن سه قاضی متخلف برخورد کرده و پرونده به دست قضات دیگری سپرده می‌شود که بنا بر اظهار نظر حجت‌الاسلام منتظری، رییس دیوان عدالت اداری، گذراندن مراحل بررسی آن همچنان ادامه دارد.

گفتنی است، در همین حال، در دو هفته گذشته، بقایی در یکی از رسانه‌ها با تمسخر، کنایه رییس دیوان عدالت اداری را درباره بند «پ»، دستمایه فرافکنی خود قرار داده بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها