کد خبر: ۲۳۷۰۳۴
زمان انتشار: ۱۶:۰۷     ۲۹ تير ۱۳۹۳
مدافع دلخواه دایی در نهایت با دور زدن تیم های ایرانی، سر از لیگ انگلستان در آورد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، جدایی سیدجلال حسینی از پرسپولیس این نگرانی را در بین هواداران این تیم به وجود آورده که چه بازیکنی توانایی پر کردن جای مدافع میانی تیم ملی در جام جهانی را دارد. مسئولان باشگاه پرسپولیس برای این که خیال هواداران و همچنین دایی را راحت کنند حاضرند مبلغ قابل توجهی برای جذب جانشین سیدجلال هزینه کنند.

 

بر اساس این گزارش، یکی از بازیکنان مد نظر باشگاه پرسپولیس، میشاییل اومانا مدافع تیم ملی کاستاریکا در جام جهانی است. این مدافع توسط یک واسطه به سرمربی پرسپولیس معرفی شده و دایی هم با دیدن بازی های وی در جام جهانی او را پسندیده است.

 

پرسپولیس تنها مشتری ایرانی اومانا نیست و باشگاه هایی مثل تراکتورسازی و فولاد هم برای به خدمت گرفتن این بازیکن، وارد عمل شدند.

 

اما شنیده شده که مدافع تیم ملی کاستاریکا در آستانه پیوستن به تیم چارلتون انگلستان، همان تیمی که رضا قوچان نژاد مهاجم تیم ملی کشورمان در آن توپ می زند، قرار دارد.

 

این مدافع که صحبت هایی نهایی را با مدیران چارلتون انجام داده است، در آستانه عقد قرارداد با این تیم قرار دارد و این در حالی است که جنگ ایرانی ها برای جذب وی همچنان ادامه دارد!

 

غیر از این بازیکن چند مدافع خارجی دیگر هم به دایی معرفی شده اند که او در حال بررسی وضعیت آنهاست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها