کد خبر: ۲۳۷۶۹
زمان انتشار: ۱۲:۴۵     ۲۸ مهر ۱۳۹۰
مطالبات و فرامین رهبری در سفر به قم؛
مجموعه فاخر« شکوه فرمان » تلاشی است در جهت تنظیم و تدوین مطالبات و فرامین مقام معظم رهبری (مدظله ‏العالی) در سفر پر برکت معظم له به قم المقدسه مورخه 27/7/89
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه 598، مجموعه فاخر «شکوه فرمان» تلاشی است در جهت تنظیم و تدوین مطالبات و فرامین مقام معظم رهبری (مدظله ‏العالی) در سفر پر برکت معظم له به قم المقدسه مورخه 27/7/89 . امید آنکه مورد استفاده نظری و کاربردی مجموعه‏ها و اشخاص علمی و اجرایی در سطح استان و کشور قرار گیرد.

این مطالبات در شش بخش و بر اساس تاریخ دیدارها گردآوری شده است. انشاالله که این تلاش جمعی توانسته باشد قدمی هر چند ناچیز در مسیر تحقق مطالبات مقام عظمای ولایت برداشته باشد.

شکوه فرمان حاصل تلاش واحد پژوهش دفتر فرهنگی فخرالأئمه (علیهم السلام) می باشد که در سالروز ورود رهبر معظ انقلاب به قم آماده انتشار گردیده است. این کتاب در ۲۰۰ صفحه در تیراژ ۲۰۰۰ نسخه با قیمت ۳۶۰۰ تومان توسط "موسسه کتاب فردا" منتشر گردیده است.

علاقه مندان برای تهیه این کتاب می توانند به سایت پاتوق کتاب به آدرس www.bookroom.ir مراجعه فرمایند یا با شماره ۰۲۵۱۷۷۴۶۹۹۲ تماس حاصل فرمایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها