کد خبر: ۲۳۸۰۵۵
زمان انتشار: ۲۲:۱۲     ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،به نقل از سايت سازمان ليگ، رئيس کميته مسابقات سازمان ليگ در نامه‌اي به مهدي تاج نايب رييس فدراسيون فوتبال ورييس سازمان ليگ تقويم يکسال ليگ برتر و جام حذفي را در فصل 94-93 ارائه داد.

در نامه غلامرضا بهروان به مهدي تاج آمده است:

کميته مسابقات پس از بررسي‌هاي همه جانبه و برگزاري جلسات متعدد و با دبير سازمان ليگ و نيز رياست فدراسيون و کي روش سر مربي و همکاران ايشان ،تقويم مسابقات ليگ برتر و جام حذفي باشگاه‌هاي کشور در فصل 94-93 را تدوين و تنظيم نموده است .

بر اساس اين تقويم دربي پايتخت در هفته پانزدهم ليگ برتر برگزار مي‌شود که بازي‌هاي اين هفته در روز 29 و 30 آبان ماه برگزار خواهد شد.

ضمنا تمام تلاش سازمان ليگ اين است که هيچگونه تغييري در مسابقات به وجود نيايد مگر در موارد اضطراي و غيرمترقبه و يا اينکه احتمالا در نيم فصل دوم هفته 29 از مورخه 21/2/94 به 18/2/94 در صورت حذف مرحله يک شانزدهم مسابقات قهرماني باشگاه‌هاي آسيا جابجا شود.

کميته مسابقات وظيفه خود مي‌داند از تمامي اصحاب رسانه هاي مختلف کشور، مديران، بازيکنان، کادر فني باشگاه ها و هواداران محترم آنان و هياتهاي فوتبال استان‌ها،مديران گرامي ورزشگاه‌هاي سراسر کشور، نيروهاي انتظامي و يگان ويژه و پليس راهور و همکاران ارجمند در سازمان ليگ و فدراسيون فوتبال تشکر مي‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها