کد خبر: ۲۳۸۸۳۱
زمان انتشار: ۱۳:۱۸     ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
هواداران تراکتورسازی قصد دارند در دقیقه 8 دیدار افتتاحیه لیگ برتر چهاردهم شماره 8 سال گذشته خود را تشویق کنند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، علی کریمی شماره 8 فوق ستاره فوتبال ایران طی بیانیه ای میخی بر دیوار زد و کفش هایش را به آن آویخت ولی کسی برای خداحافظی اسطوره فوتبال ایران و مارادونای آسیا پیش قدم نشد. حالا تراکتوری های روی سکو تصمیمی گرفته اند و تلنگری بر مدعیان فوتبال ایران وارد کرده اند.

 

افتتاحیه لیگ برتر در یادگار تبریز، بین دو تیم تراکتور و فولاد برگزار خواهد شد. دیداری بین قهرمانان فصل گذشته که قرار بر این است در دقیقه 8 این دیدار تراکتوری ها شماره 8 سال گذشته تراکتور را تشویق کنند و این تجلیلی باشد از یک سال حضور در تراکتور و مهمتر اینکه اختتامیه فوتبال در این تیم.

 

رایزنی برای رسمی کردن این مراسم آغاز شده است و توسط رابط تی تی ها با هئیت فوتبال ادامه دارد تا در دقیقه 8 بازی علی کریمی به صورت بوندسلیگایی تشویق شود و البته اسپانسری که کادوی ارزشمندی را در ابتدای این دیدار به علی کریمی اهدا کند.

 

این مراسم چه با رسمیت و با حضور علی کریمی برگزار شود و چه بدون کریمی و مراسم و خودجوش در دقیقه 8 بازی اجرا شود کار ارزشمندی است ولی سئوال این است که چرا مدیران و مسئولان به فکر تقدیر از علی کریمی نیستند؟

 

هواداران تراکتورسازی با انتشار بیانیه ای از برنامه خود برای حمایت از کریمی و تشکر از زحماتش برای تراکتورسازی خبر دادند. متن این بیانیه به شرح زیر است:

 

خبر چند روز پیش خداحافظی علی کریمی از فوتبال تقریباً همه جامعه فوتبال را شوکه کرد. در قسمتی از متن خداحافظی، علی کریمی از عدم علاقه خود برای بازی خداحافظی نوشته بود:

 

"هرگز تن به بازی خداحافظی که متاسفانه در فوتبال ما نوعی حرکت تشریفاتی، تبلیغاتی و بعضا ریاکارانه است نخواهم داد. بسیاری از بزرگان فوتبال ما بی سروصدا خاموش شدند و به گورستان فراموشی رهسپار گردیدند.”

 

حال با توجه به این اتفاق، ما هواداران تراختور، به عنوان آخرین کسانی که از نزدیک بازی های زیبای علی کریمی را تماشا کرده و لذت برده ایم، قصد داریم مراسمی برگزار کنیم فراتر و به یاد ماندنی تر از همه بازی های خداحافظی.

 

در دقیقه ۸ بازی همه ایستاده کریمی را تشویق خواهیم کرد. تا به نوعی از زحمت های این بازیکن برای تیممان تقدیر و تشکر کنیم.

 

یاشاسن کریمی یاشاسن تراختور

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها