کد خبر: ۲۳۹۷۶۷
زمان انتشار: ۲۱:۳۹     ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،زلاتان ابراهيموويچ، مهاجم 32 ساله پاري‌سن‌ژرمن‌ از بدو پيوستن به اين تيم، يکي از اصلي‌ترين ارکان موفقيت تيمش بوده و در دو قهرماني پياپي که پاريسي‌ها در لوشامپيونه طي دو فصل گذشته کسب کرده‌اند، نقشي کليدي داشته است. به همين دليل از گوشه و کنار درخواست‌هايي براي تحويل بازوبند کاپيتاني تيم به اين ستاره سوئدي شنيده مي‌شود، چرا که او بيشترين تأثير را روي هم‌تيمي‌هايش گذاشته است.

به نقل از تسنيم، لوران بلان، سرمربي تيم PSG هم از گرايش مهاجم ملي‌پوش تيمش براي انگيزه‌بخشي به هم‌تيمي‌هايش تمجيد کرد اما تأکيد داشت که تأثيرگذاري او روي هم‌تيمي‌هايش بايد به زمين بازي محدود شود.

بلان در آستانه ديدار تيمش برابر گنگان در ديدار سوپرجام فرانسه اظهار داشت: زلاتان رئيس تيم است؟ بله او رئيس است اما رياستش به اين معنا نيست که مي‌تواند در مورد تمام مسائلي که به وي مربوط نمي‌شود هم تصميم‌گيري کند! البته باز هم مي‌گويم که زلاتان بازيکن مهمي است.

سرمربي پاريسي‌ها افزود: ايبرا در تيم ما يک فرمانده است و اين خيلي تعجب‌آور نيست، چرا که او در تيم‌هاي قبلي‌اش هم چنين نقشي داشت. او براي تيم يک فرمانده فني است. با توجه به شخصيت و ويژگي‌هايي که دارد بايد گفت که زلاتان ذاتاً در تيم مي‌تواند نقش يک فرمانده را به خوبي ايفا کند هرچند او تنها بازيکن تيم نيست. ايبرا براي تيم ما بازيکن مهمي است و من اين موضوع را تکذيب نمي‌کنم. زلاتان يکي از سه چهار بازيکن تيم ماست که ويژگي‌ها هدايت تيم را در زمين بازي دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها